Är Lasse med SRX:en medlem på SH eller?
Osäker på om han är medlem men han brukar vara inne då å då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är Lasse med SRX:en medlem på SH eller?
En lätt ombyggd SR500 väl?
/U
Najs Lasse och Zeki
Zeki!! WTF?! Inga bilder på mig hos dig heller?![]()
Fina bilder, det tar sig![]()
Zeki!! WTF?! Inga bilder på mig hos dig heller?![]()

Hehhe som sagt du va modig så jag blev överraskad varje gång gick i säkert närmare 79 km/h..
Nja ett par suddiga tyvärr bara...

Tack tack! Förresten så var det ett tag sen man såg dig, för tillfället är det bara Lasse som blir kvävd av mina frågor
Ses på fältet.
PS. snyggt Lasse![]()
Jag vet .. blivit ganska mycket familjetid nu under semestern .. imorgon bär det av till mantorp med de små liven. Hoppas få några rutur med motorer eftersom det mest blivit djur ett tag.
Ska försöka ta mig ut på bulten med inom en snar framtid.
Haha, hoppas mannen på bilden aldrig läser den kommentaren, då lär han känna sig förolämpad.

![]()
Har sett honom flera gånger men ändå aldrig lyckats fatta vad det är för hoj. Någon som vet?
Hemmabygge: Dukati600, monstergaffel ,Marsesini fälgar, Öhlins stötdämpare bak, Dukati styrdämpare, bakdelen är egentillverkad. Har flera om nån är sugen...Micheline motardslicks 40 "galna" hästkrafter. mm,mmHej. Kul att du frågar!Hemmabygge: Dukati600, monstergaffel ,Marsesini fälgar, Öhlins stötdämpare bak, Dukati styrdämpare, bakdelen är egentillverkad. Har flera om nån är sugen...Micheline motardslicks 40 "galna" hästkrafter. mm,mm
Larsgarage
Hej. Kul att du frågar!Hemmabygge: Dukati600, monstergaffel ,Marsesini fälgar, Öhlins stötdämpare bak, Dukati styrdämpare, bakdelen är egentillverkad. Har flera om nån är sugen...Micheline motardslicks 40 "galna" hästkrafter. mm,mm
Larsgarage
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |