S1000rr

tycker den va skön, fast man känner sig inte så sportig med bmw dock men det kanske det blir ändring på :P

Hur sportig kan man vara med en RG 125???

Var in till Stefan på BMW i Solna och han hade en beställning på S1000RR trots att den bara finns på broshyr..

[YOUTUBE-ID]aHd7blBVo1k[/YOUTUBE-ID]

Ett varv på ringen. Skapligt sportigt iaf.

Last edited:
Synd att ni inte har varit på gotlandring under lellev för där har den varit på riktigt S1000rr har fotat den i massor:)

Ja, jag såg bilderna. Hade varit intressant att prata med Ola om hojen, men jag får vänta tills dess det kommer en man kan provköra själv, antar jag.

När får någon svensk tidning händerna på den där? skulle vilja veta vad tex Bike tycker.

Nä, den där är bara groteskt skitful, sorry.

Ställ en 1198 bredvid den. ;)

1198 är det snyggaste man har sett i 10 minuter, sen är man trött på den. det finns inget som sticker i designen. S1000rr bara växer tycker jag. På samma sätt som de nyare japanerna. Först gillar man de inte alls men efter ett tag så...

1198 är det snyggaste man har sett i 10 minuter, sen är man trött på den. det finns inget som sticker i designen. S1000rr bara växer tycker jag. På samma sätt som de nyare japanerna. Först gillar man de inte alls men efter ett tag så...

Men du är gÅtlänning som TJör japanskt, din åsikt betyder föga. :fakta :arsele

Men du är gÅtlänning som TJör japanskt, din åsikt betyder föga. :fakta :arsele

Inte för att vara sån.. Men jag ser inte heller något speciellt i Ducati :rolleyes:

Förutom.. Ljudet, "sex appealen".. Och effekten.

Men hellre en s1000 faktiskt :näsblod

Faan vilken schNygg hoj, önskar man hade haft råd med flera hojar i "stallet"!
Någon här som haft turen att få denna underbara skapelse provkörd o klämd på -INFO...... vad tyckte ni?

Småporrig, men fan att de har spöat framlyset med fulpinnen, annars vore den klockren. Swedie gillar ju det lyset bara för att han han en R1 med lika "fint" lyse på :D

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025