S1000rr

Såg för jäkla fet ut! Najs med 193 hästar också. uiiila direCt! :kär
 
Jag blir tokig på tjommen med kameran. Hur svårt skall det vara att ta fyra steg bakåt och få med HELA hojen?

Ingen tvekan om att bumsen är fin. Men köper man verkligen den istället för en 1198 eller RSV4? Tveksamt..
 
Den är iaf inte Italiensk...då är halva slaget vunnet i mina ögon.

Nä, den där är bara groteskt skitful, sorry.

Ställ en 1198 bredvid den. ;)


Det må vara nedlusat med lull-lull, men det börjar det vara på betydligt stiligare hojar med...att medvetet rita en sporthoj så grotesk, lär vara en redig tavla, det är ju bara grundlurade bmw-åkare som kan gå igång på det där (vad var det Hegerfors sade om någon rysk hockeyspelare..."med ett ansikte bara hans mamma kan älska"?).

:hihi

/J
 
:rofl - klart lättretliga di där grundlurade bmw-åkarna. :rofl

Men vad är egentligen syftet med att rita den klart mest groteska litersportisen, är det att försöka skilja sig från mängden och göra vad man kan, mallen är ju ändå rätt begränsad för vad man kan göra?

På deras offroadhinkar så fungerar deras ibland knepiga design, men på gathojarna blir det bara fel...

Ducce vet hur man vränger ihop en båge, konstigare än så är det inte, frågor på det? :fakta :FU

/J
 
martyfeldman.jpg
 
Killarna med kameran skulle behöva lära sig lite kritiskt tänkande!

193hp(på veven m.a.o)...det vill jag se oberoende tester på!

Tror den är riktigt ball då funktion alltid går före form och marchesini, brembo är ju inte kattskit!

Jag stör mig inte på fronten utan det är bakljuset som ser att höra hemma på en epa på OK-plattan i Rättvik...
 
Ingen tvekan om att bumsen är fin. Men köper man verkligen den istället för en 1198 eller RSV4? Tveksamt..

Yup.

Har aldrig haft någon lust att äga en Ducati, och även om RSV4:an är jeeeffligt fin är den i klart minsta laget för mig (186 cm). Får köpa en till tjejen ist. :D
 
Killarna med kameran skulle behöva lära sig lite kritiskt tänkande!

193hp(på veven m.a.o)...det vill jag se oberoende tester på!

Tror den är riktigt ball då funktion alltid går före form och marchesini, brembo är ju inte kattskit!

Jag stör mig inte på fronten utan det är bakljuset som ser att höra hemma på en epa på OK-plattan i Rättvik...
Lite sotis för att din plastraket bara har 160+ hästar i hermetiska labb och med användandet av nanoteknologi? :banana

Om det är något de europeiska tillverkarna inte är intresserade av så är det väl att frisera siffror. Till skillnad från jappsen då.

Yup.

Har aldrig haft någon lust att äga en Ducati, och även om RSV4:an är jeeeffligt fin är den i klart minsta laget för mig (186 cm). Får köpa en till tjejen ist. :D
Schitsamma! Jag skulle pressa ned mina 183cm och liiiiida. :Bugar
 
Last edited:
193hp(på veven m.a.o)...det vill jag se oberoende tester på!...

Trycksatt så går det säkert =)

Gillar hojen och hade jag köpt en hade racekåpor kommit på omgående så lampor är inget bekymmer. Tycker nog dom har lyckats helt ok frågan är bara om den kommer med barnsjukdommar. Jag hade nog inte köpt första årsmodellen men nästa år...eller nästa generation ja då kan jag definitivt tänka mig att byta min Kawa mot en BMW.
 
Lite sotis för att din plastraket bara har 160+ hästar i hermetiska labb och med användandet av nanoteknologi? :banana

Om det är något de europeiska tillverkarna inte är intresserade av så är det väl att frisera siffror. Till skillnad från jappsen då.

Nej inte avis alls faktiskt då 160 eller 190hp inte spelar roll så länge det är skit bakom styret! Jag köper den hoj jag vill ha och som ger mig mkt "pang för pengarna"!

Exakt vad vet du om att dom inte friserar siffror?
Detta vill jag ha bevis på!

Vet att honda tidigare har bytt ut en hoj som visade sig ha mkt mindre hästar än vad de sagt så hur stämmer det med friserade siffror?

Edit:
Bempas: Finns det bänkar som kan "blåsa" tillräckligt för att mäta med trycksatt burk eller är det bara teoretiskt beräknat(gäller självfallet alla tillverkare)?
 
Last edited:
Nej inte avis alls faktiskt då 160 eller 190hp inte spelar roll så länge det är skit bakom styret! Jag köper den hoj jag vill ha och som ger mig mkt "pang för pengarna"!

Exakt vad vet du om att dom inte friserar siffror?
Detta vill jag ha bevis på!

Vet att honda tidigare har bytt ut en hoj som visade sig ha mkt mindre hästar än vad de sagt så hur stämmer det med friserade siffror?

Edit:
Bempas: Finns det bänkar som kan "blåsa" tillräckligt för att mäta med trycksatt burk eller är det bara teoretiskt beräknat(gäller självfallet alla tillverkare)?
Jag tycker att det visar sig i tester efter tester att jappsen uppvisar mycket större variationer/avvikelser i bänkarna gentemot mot vad som står i faktabladen än sina europeiska konkurrenter.
 
Nä, den där är bara groteskt skitful, sorry.

Ställ en 1198 bredvid den. ;)


Det må vara nedlusat med lull-lull, men det börjar det vara på betydligt stiligare hojar med...att medvetet rita en sporthoj så grotesk, lär vara en redig tavla, det är ju bara grundlurade bmw-åkare som kan gå igång på det där (vad var det Hegerfors sade om någon rysk hockeyspelare..."med ett ansikte bara hans mamma kan älska"?).

:hihi

/J

Det första du kommer märka när du jämfö dem att du inte drar knogarna i kåpan på BMW'n vid styrutslag:tungan

Skämt åsido så tycker jag 1198 är en helt sagolikt snygg hoj. Personligen gillar jag BMW's design också, till skillnad från deras bilar, och tror stenhårt på att den kommer växa fram med tiden.
Hur många nya bilar/hojar har det inte kommit ut på marknaden som gemene man tyckt var asfula som sedan har blivit milstolpar/kultförklarade eller visat sig vara helt i rätt tid för en ny epok.
-Hayabusan måste ju vara ett solklart exempel.

Jag köper mig gärna en S1000RR om ekonomin tillåter:yoparty
Extra intressant skall bli att läsa om bänkningarna senare då jag hittills inte sett en enda test av en Beemer där dem inte lyckats överträffa deras effekt på pappret med god marginal. Även om det inte har så stor betydelse för en annan som inte kan utnyttja den så är det ändå en potentiell milstolpe att plantera i backen där med.

Den assymetriska formen som hojen har är ju framtagen för att fylla funktion, bara en sådan sak får den att gå hem hos mig. Att den har något bisasrrt asrått över sig spär bara på känslan av att vilja ha en.

Jahapp....hur skall man kunna knåpa ihop 200papp på ett halvår då tro?
För det är väl gissningsvid det den kommer kosta med alla gizmos ombord?
Konkurrensen är hård om köparna nu, och Europeiska märken ligger i startgroparna för att ta över nu när Japsarna har det extra tufft pga valutan.
Japaner i all ära, men det är inte helt fel om hojfloran börjar berikas med fler Ducati, Moto Morini, BMW, Bimota, Aprilia, Triumph, Moto Guzzi med flera.
KTM har vi redan så det svämmar över....
 
Ja, jag räknar iaf med 200 bananer om man vill ha ABS och Akrasystemet som, vad jag förstått, kan fås direkt från fabrik.

Ytterligare en video med lite info.

[YOUTUBE-ID]oj2wPomF7X8[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

Back
Top