Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det skall vi väl kunna ordna. Vart någonstans gäller det?
hittade ni The Ring ?
nyfiken![]()
Nej, det var så jäkla mörkt i sjön så såg inget med den lilla ficklampan jag hade lånat. Skall se om man kan hyra en kraftigare lampa och göra ett nytt försök.
Då kanske du även vill göra ett försök efter min ring? Brukar dock vara rätt klart vatten på mitt ställe... Finns det typ metall detektorer och liknande att hyra också? Det kanske hade kunnat vara till hjälp?
Borde finnas att hyra även metalldetektor men inget jag har någon koll på. Vet ej heller hur bra dom är i fallet med att hitta en liten ring.
Vart har du tappat din ring då?![]()
det låter som en heldags utflykt som jag kan tänka mig att vara med påEtt par meter utanför lilla rörö strax utanför ganlet.
Jag kan även bjuda på käk och bärs undertiden eller efter bärgningsförsöket![]()
Ett par meter utanför lilla rörö strax utanför ganlet.
Jag kan även bjuda på käk och bärs undertiden eller efter bärgningsförsöket![]()
Jag tappade min nyinköpta guldring i Medelhavet när jag var på Mallis för några år (10) sedan .
Men det är inte att tänka på va?![]()
Betalar du resa & logi så gör jag absolut ett försök. Gärna under 2 veckor.![]()
Varför har man så dyra smycket på sig? Och framför allt på havet???Oj, ja tänkte mest om du hade vägarna förbi..liksom.....![]()
Varför har man så dyra smycket på sig? Och framför allt på havet???
Själv äger jag endast ett fåtal dyrare smycket och då pratar vi inte ens i halva er prisklass.... men dom har jag bara använt kanske 1 gång det året jag ägt dom... Jag vet liksom inte när det är läge att använda sånna dyrgripar... och sen är jag rädd att förstöra eller tappa dom:
I övrigt så har jag alltid smycken på mej (utom vid bad eller dylikt), de har blivit en del av mej. Särskilt ett.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|