zxr2k7
Ny medlem
Hur förklarar man detta? Styret låser sig i mittläget. Står jag still och vrider styret så är det inga problem, kan ej känna något hugg. Inte heller när man kör på större vägar 50kmh och uppåt. Men när man har släppt gas eller bromsat inför en kurva i lite lägre hastigheter så hugger styret i mittläget och jag måste ta i lite för att komma ur låsningen, samma om jag rullar in mot ett stopp, då låser det sig också. Jag gissar att det är styrlagret som är dåligt men jag har haft den på verkstad och dom kunde inte hitta något fel, än mindre känna att styret låste sig när dom provkörde. Någon som känner igen sympomen? Hojjen är en Yamaha xt660x om det skulle ha någon betydelse.
Mvh
Mvh