Skriv-vad-du-vill-tråden

Snoooorig......

Den som gapar efter mycket... nu kommer du vara sjuk i helgen när det blir fint väder. :tummenupp

Nej, idag blir det soft... förhoppningsvis lite hojåka till Biltema för att handla relö och kabelskor och sen en lugn hemmakväll med grabben. Sen imorgon blir det ut i skärgården... wohooo! :)

Gooooooooo mooooooorron!!:)

Godmorgon! Är du på plats nu på jobbet igen. Det är lite för mycket olika alternativ i helgen... I morgon är det Tuvängen och tjejkörning och på Söndag är det Rörken... Jag kan verkligen inte bestämma mig var jag vill göra, vädret avgör ju iofs men men... Det ska väl bli någorlunda väder i morgon!:va

Godmorgon! Är du på plats nu på jobbet igen. Det är lite för mycket olika alternativ i helgen... I morgon är det Tuvängen och tjejkörning och på Söndag är det Rörken... Jag kan verkligen inte bestämma mig var jag vill göra, vädret avgör ju iofs men men... Det ska väl bli någorlunda väder i morgon!:va

Börjar jobba 1730H idag.....

Vädret skall väl vara under all kritik i helgen........

Hmm sugen på att köra på Rörken på söndag jag med :va bara nackdelen att man inte är tjej då :D
Måste fundera lite på det medans jag är ute och åker idag.

Aja får försöka smöra in så man kan köra på måndag.

Last edited:
hmm... nu verkar det börja klarna lite... kanske blir en hojtur till Biltema Haninge för att handla lite trots allt... :)

Rörken / Tuvängen får bli senare i sommar för min del.

Det ser tyvärr mörkt ut för helgen...
Men å andra sidan blir det nytt golv i köket då.. hihi

Då kan jag upplysa dig om att det är grått i Haninge....

Jo, grått är det här med men börjar bli ljusare grått och enligt de vädersajter jag kollat så skall det bli bättre ju längre dagen går... jag drar på mig stället nu i alla fall för lite regn har man ju inte dött av.

Jo, grått är det här med men börjar bli ljusare grått och enligt de vädersajter jag kollat så skall det bli bättre ju längre dagen går... jag drar på mig stället nu i alla fall för lite regn har man ju inte dött av.

Det är bara grått hemma hos Izah, hos mig skiner solen :arsele

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...