Skriv-vad-du-vill-tråden

Jo, grått är det här med men börjar bli ljusare grått och enligt de vädersajter jag kollat så skall det bli bättre ju längre dagen går... jag drar på mig stället nu i alla fall för lite regn har man ju inte dött av.

Inte? Det var väl några i Polen i förra veckan om jag inte minns fel...:)
Har ni inge Biltema norr om stan?:va

Det är bara grått hemma hos Izah, hos mig skiner solen :arsele

Eller hur...

Nää, dags att tvätta samt att uppdatera cvt....

Last edited:
Närmsta Biltema norr om stan blir Uppsala...

Och sure, var några som omkom i Polen förra veckan... men inte i vad jag skulle klassa som LITE regn... ;)

Igår var det inte heller vad jag skulle klassa som lite regn, herre jeflar.....

Fast jag är ju gjord av socker så det är ju en viss skillnad!!

Ah då var lunchen borta och kaffet på väg ner.

Kanske åka iväg och rikta till det sista på ljuddämparen så den inte tar i svingen :D

Så var Biltema avklarat... angående vädret kan jag säga att det var lite latjo på ditvägen... duggregn vid globen dock inte vid skogis... sen vart det lite duggregn vid ungdomsanstalten/trångsund men inte vid Länna... så det var torrt mestadels av vägen men två mycket lokala duggregn.

På tillbakavägen var det inget regn.

Ja det är ju onekligen väääldigt lokala skurar...
Solna vart ju dränkt i onsdags men i huvudsta kom det knappt nåt alls..

Fast på söndag ska det bli soligt och varmt... :)

God morgon! vaknade 12.45 idag... utan röst upptäckte jag...för det var telefonen som väckte mig och vederbörande la bara på luren i andra änden när jag försökte kraxa fram nåt...

Känns som om tjejturen ligger pyrt till i morgon, där måste man ju kunna tjattra:tummenupp

God morgon! vaknade 12.45 idag... utan röst upptäckte jag...för det var telefonen som väckte mig och vederbörande la bara på luren i andra änden när jag försökte kraxa fram nåt...

Känns som om tjejturen ligger pyrt till i morgon, där måste man ju kunna tjattra:tummenupp

ÄÄääää du kan ju lyssna istället....:D

:va Det har jag svårt att tro...

Jag lovar ,det är sant! Själv hade jag förspel i flera dgr och trodde inte det skulle leda till SJUK, men jävlar vad skruttig jag blev! :(

ÄÄääää du kan ju lyssna istället....:D

JAG bara vara tyst och lyssna? Har aldrig hänt, men nån gång ska kanske vara den första!

Last edited:
Jag lovar ,det är sant! Själv hade jag förspel i flera dgr och trodde inte det skulle leda till SJUK, men jävlar vad skruttig jag blev! :(

JAG bara vara tyst och lyssna? Har aldrig hänt, men nån gång ska kanske vara den första!

Häng med så skall jag ta med några påsar finks förkylningspulver, funkar finfint!!

:yoparty Nu ska jag krypa ner i sängen efter en rätt roande och trevlig natt på jobbet.
:rolleyes: Ibland så är fyllon rätt roliga, och då helst såna Polisen blir antastade av och inte jag :D

Nähä tar gymmet ist och går ikväll.

Nåja får ta en 'grabbkörning' till gymmet jag då :D

Det har hotats med regn hela tiden...
INTE EN DROPPE på hela körningen... :D
Nu får det börja regna ifall det vill... :D

Men det är väl ändå inte mitt problem??? Jag ska grilla under tak o sen kolla på film nere i källaren... Mohahahaaaaaaa...

Nej men självklart hoppas jag att det inte regnar på er... Ha så kul o hälsa T... :D

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP