"Islam är en psykosocial sjukdom"

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5423079.ab

Jag ser inte problemet. Om han gör ett bra jobb så förstår jag inte varför hans personliga åsikter skulle spela roll, själv jobbar jag med kunder som jag tycker är stora rövhål men det påverkar inte mitt arbetsätt mot dem.

Slöseri på skattepengar ingen med en fin utredning. :tummenupp

Att Islam är en skitreligion visste alla sedan tidigare.
Att de försöker ta över världen genom förökning istället för krigsföring är något som diskuterats många gånger i bastun efter några öl.

Utdragen ur bloggen var något helt annat, men kan vara tagna ur sitt sammanhang.
De var en helt vanlig idiot.

Förstår inte varför det skulle vara bättre att skicka dem till norrland? De får inget varmare (eller kallare, utom i umeå möjligtvis) mottagande där. Arjeplog har en "nystartad" förläggning för de som inte fått asyl. Det började med 7st, nu är de 30 (försvinner och kommer nya lite då och då).
De sitter där på sin förläggning och möglar. Vi har tom varit och hälsat på några gånger för att bekräfta/dementera fördomar.

När de var 7st försökte de anpassa sig, lärde sig hyffsad svenska och syntes ute på samhället. Var faktiskt trevligt att hälsa på.

Efter att de blivit 20+ sitter de bara på förläggningen och umgås med varandra, lär sig inte ett piss svenska och försöker inte ens anpassa sig. Inte var de trevliga när man hälsade på heller.

Summa summarum: Felet är inte att vi tar in invandrare, vi tar in förmånga och koncenterar dem.

Att Islam är en skitreligion visste alla sedan tidigare.
Att de försöker ta över världen genom förökning istället för krigsföring är något som diskuterats många gånger i bastun efter några öl.

Utdragen ur bloggen var något helt annat, men kan vara tagna ur sitt sammanhang.
De var en helt vanlig idiot.

Förstår inte varför det skulle vara bättre att skicka dem till norrland? De får inget varmare (eller kallare, utom i umeå möjligtvis) mottagande där. Arjeplog har en "nystartad" förläggning för de som inte fått asyl. Det började med 7st, nu är de 30 (försvinner och kommer nya lite då och då).
De sitter där på sin förläggning och möglar. Vi har tom varit och hälsat på några gånger för att bekräfta/dementera fördomar.

När de var 7st försökte de anpassa sig, lärde sig hyffsad svenska och syntes ute på samhället. Var faktiskt trevligt att hälsa på.

Efter att de blivit 20+ sitter de bara på förläggningen och umgås med varandra, lär sig inte ett piss svenska och försöker inte ens anpassa sig. Inte var de trevliga när man hälsade på heller.

Summa summarum: Felet är inte att vi tar in invandrare, vi tar in förmånga och koncenterar dem.
precis därför skicka dom till norrland, du klagar över 30 st.. här är det lugnt 30 000 kan ju tänka dig hur mycket dom behöver anpassa sig..

precis därför skicka dom till norrland, du klagar över 30 st.. här är det lugnt 30 000 kan ju tänka dig hur mycket dom behöver anpassa sig..

Vi har 1500invånare, ni har 1.2 miljoner

30/1500= 0,02

30 000 / 1 200 000 = 0,025

Fair 'nuff

Vilket innebär att skickar ni upp 10st är det samma ratio.Tror inte ni märker skillnad på 10st mer eller mindre.

Räknar du på storstockholm blir det:

30 000 / ~2 000 000 = 0,015

Vi har 1500invånare, ni har 1.2 miljoner

30/1500= 0,02

30 000 / 1 200 000 = 0,025

Fair 'nuff

Vilket innebär att skickar ni upp 10st är det samma ratio.Tror inte ni märker skillnad på 10st mer eller mindre.

Räknar du på storstockholm blir det:

30 000 / ~2 000 000 = 0,015
Jag bor i skåne.... var tredje människa i malmö är av icke nordiskt ursprung..

I sthlm är det nog mer 300 000 men dom märks mindre än här..

Fast iof tror fan jag ska lära mig prata flyttande fallafel för dom e fan trevligare än bönderna..

(Ja jag har troligen träffat fel människor..)

Alla religiösa personer är rövhål. Kristendomen är ett mycket större problem i Sverige än islam. Sedan att religiösa personer oftast har uppfostrats in i sin villfarelse kanske kan vara en förmildrande omständighet låter jag vara osagt. Men nån jävla gräns måste man fan dra.

Med det sagt vill jag påpeka att jag inte håller med Mårtensson för fem öre.

Alla religiösa personer är rövhål. Kristendomen är ett mycket större problem i Sverige än islam. Sedan att religiösa personer oftast har uppfostrats in i sin villfarelse kanske kan vara en förmildrande omständighet låter jag vara osagt. Men nån jävla gräns måste man fan dra.

Med det sagt vill jag påpeka att jag inte håller med Mårtensson för fem öre.

Nja, kristendomen är inte så farlig.

Budorden (som så gott som hela den "moderna" kristendomen baseras på) borde vara rätt självklarara egentligen (utom tjaffset om gud).

Islam har som MÅL att ta över världen och straffa de som har "fel" lära.

Återkom när du läst bibeln och koranen.

Det var väl överlag sunda åsikter den där Mårtensson hade...

Jag hajar inte heller, han hade ju 10 av 10 rätt. :confused: Minst 9 i alla fall, Lessing vet jag inget om men jag antar att han har rätt.

Fattar inte vad uppståndelsen beror på, trodde mångfald var eftersträvansvärt.

Budorden (som så gott som hela den "moderna" kristendomen baseras på) borde vara rätt självklarara egentligen (utom tjaffset om gud).

...måste vara wunderbar att vara 18 och inte veta så mycket :gnissla

Last edited:

Fullständigt rubbad tråd!!

Alla religioner är dåliga om man ser på deras historia: kristendomen har folkrensat och mördat 10 gånger fler än Nazisterna t ex. (Nazismen är ingen religion, I KNOW)

Jag är helt emot den invandringen som bedrivs i sverige sedan mitten på 90-talet eftersom dom inte får möjlighet att anpassa sig. Vi har varken medel eller personal att ta in det stora antalet. Sedan behövs större förståelse för kulturella skillnader för att det skall fungera i den stora skalan som det verkligen är.

Dåligt system + invandrare = Dåliga invandrare

Bra system + invandrare = Bra invandrare

Detta är en tråd som borde stängas för den är ren flamebate.

Last edited:
Fullständigt rubbad tråd!!

Alla religioner är dåliga om man ser på deras historia: kristendomen har folkrensat och mördat 10 gånger fler än Nazisterna t ex. (Nazismen är ingen religion, I KNOW)

Jag är helt emot den invandringen som bedrivs i sverige sedan mitten på 90-talet eftersom dom inte får möjlighet att anpassa sig. Vi har varken medel eller personal att ta in det stora antalet. Sedan behövs större förståelse för kulturella skillnader för att det skall fungera i den stora skalan som det verkligen är.

Dåligt system + invandrare = Dåliga invandrare

Bra system + invandrare = Bra invandrare

Detta är en tråd som borde stängas för den är ren flamebate.
tror dom flesta håller med dig (Jag menade iaf samma sak) Mordecainens religonslärare borde sparkas men det hör inte hit. (Finn ingen större religon som "menar illa" i orginal version det är oftast bara sunt förnuft ned skrivet i berättelse form, men för att följa det idag måste dom tolkas och där går det ibland inte så bra.

(Finn ingen större religon som "menar illa" i orginal version det är oftast bara sunt förnuft ned skrivet i berättelse form, men för att följa det idag måste dom tolkas och där går det ibland inte så bra.

"Det rättvisa straffet för de som kämpar emot GUD och Hans budbärare, och som begår hemska brott, är att dödas eller korsfästas, eller att få sina händer och fötter avskurna på alternerande sidor, eller att landsförvisas. Det är för att förödmjuka dem i detta livet, sedan drabbas de av ett mycket värre straff i Livet Efter Detta.
(Surah 5:33)"

"När de helgade månaderna gått till ända skall ni döda avgudadyrkarna, var ni än träffar på dem; tag dem till fånga och omringa dem och lägg er i försåt för dem. Men om de visar ånger och villighet att förrätta bönen och betala allmoseskatten, lämna dem då i fred - Gud är ständigt förlåtande, barmhärtig.
(Surah 9:5)"

"Om ni icke vill gå fram till strid för Allahs sak, kommer Han att straffa er med ett smärtsamt straff och kommer att utvälja ett annat folk i ert ställe, och ni skall icke alls skada Honom. Och Allah har full makt över alla ting.
(Surah 9:39)"

Hitta något motsvarande i bibeln :hej

"Det rättvisa straffet för de som kämpar emot GUD och Hans budbärare, och som begår hemska brott, är att dödas eller korsfästas, eller att få sina händer och fötter avskurna på alternerande sidor, eller att landsförvisas. Det är för att förödmjuka dem i detta livet, sedan drabbas de av ett mycket värre straff i Livet Efter Detta.

"När de helgade månaderna gått till ända skall ni döda avgudadyrkarna, var ni än träffar på dem; tag dem till fånga och omringa dem och lägg er i försåt för dem. Men om de visar ånger och villighet att förrätta bönen och betala allmoseskatten, lämna dem då i fred - Gud är ständigt förlåtande, barmhärtig.

"Om ni icke vill gå fram till strid för Allahs sak, kommer Han att straffa er med ett smärtsamt straff och kommer att utvälja ett annat folk i ert ställe, och ni skall icke alls skada Honom. Och Allah har full makt över alla ting.

Skulle du om någon av de städer som Herren, din Gud ger dig att bo i få höra att ondsinta män ur ditt folk har förlett invånarna och övertalat dem at tjäna andra gudar, som du inte känner, skall du noga undersöka detta, göra efterforskningar och anställa förhör. Om det verkligen är sant att något så skändligt har skett i ditt folk skall du hugga ner stadens invånare med svärd, du skall viga staden och alla som finns där åt förintelse. Också djuren skall huggas ner. Samla på torget allt du tar som byte, och bränn staden och allt byte som ett heloffer åt Herren, din Gud.
5 MOS 13:12

När du närmar dig en stad för att anfalla den skall du först erbjuda fred. Om staden då vill ha fred och öppnar portarna för dig, skall hela dess befolkning bli tvångsarbetare i din tjänst. Om den inte vill ingå fred med dig utan väljer krig skall du belägra den, och när Herren, din Gud, ger den i ditt våld skall du hugga ner alla män i staden. Men kvinnorna och barnen, djuren och allt annat i staden, allt byte som finns där, får du behålla. Du får ta för dig av det byte från dina fiender som Herren, din Gud, ger dig.
5 MOS 20:10

Den som blir fångad skall stickas ner, den som hinns upp skall falla för svärdet. Spädbarnen krossas inför deras ögon, husen plundras, kvinnorna våldtas.
JES 13:15

men eftersom att kristendomen/islam/judendomen har samma gud så är väl detta inget större problem för oss i västvärlden?

mordecaien vs. martin

intressant, känns som på 80-talet när diverse mc's & b-boys battlade mot varandra.

jag plockar såklart fram en stor kartong med :popcorn

3 Mos 20:1

Förbjudna kulter
Herren talade till Mose:

3 Mos 20:2
Säg till israeliterna: Varje israelit och varje invandrare i Israel som ger något av sina barn till Molok skall straffas med döden; folket i landet skall stena honom.

Straffbestämmelser, särskilt för otukt
Ni skall vara heliga och förbli heliga, ty jag är Herren, er Gud.

3 Mos 20:8
Ni skall hålla mina bud och följa dem. Jag är Herren som helgar er.

3 Mos 20:9
Var och en som förbannar sin far och mor skall straffas med döden. Han har ju förbannat sin far och mor, skulden för hans död är hans egen.

3 Mos 20:10
Om en man begår äktenskapsbrott med en annan mans hustru, skall både äktenskapsbrytaren och äktenskapsbryterskan straffas med döden.

3 Mos 20:11
Om en man ligger med sin fars hustru, skändar han sin far. De skall båda straffas med döden, skulden för deras död är deras egen.

3 Mos 20:12
Om en man ligger med sin svärdotter, skall de båda straffas med döden; de har gjort något vämjeligt, skulden för deras död är deras egen.

3 Mos 20:13
Om en man ligger med en annan man som med en kvinna, har de båda gjort något avskyvärt. De skall straffas med döden, skulden för deras död är deras egen.

3 Mos 20:14
Om en man tar både en kvinna och hennes mor till hustru, är det en skändlighet. Man skall bränna både honom och dem; något skändligt får inte finnas bland er.

3 Mos 20:15
Om en man har könsumgänge med ett djur, skall han straffas med döden. Djuret skall ni också döda.
3 Mos 20:16
Om en kvinna närmar sig ett djur och parar sig med det, skall du döda både kvinnan och djuret. De skall straffas med döden, skulden för deras död är deras egen.

3 Mos 20:23
Ni skall inte ta efter sederna hos det folk som jag driver undan för er. De gjorde alla dessa skändligheter, och jag fick avsky för dem.
3 Mos 20:24
Därför sade jag till er: Ni skall ta deras land i besittning, ty jag skall ge det åt er som er egendom, ett land som flödar av mjölk och honung. Jag är Herren, er Gud, som har avskilt er från andra folk.

3 Mos 20:27
En man eller en kvinna som har en ande från en död eller en spådomsande i sig skall straffas med döden. Man skall stena dem, skulden för deras död är deras egen.

http://www.bibeln.se/sokindex.jsp

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...