Merovingian
Guest
Nyligen upplevde jag fenomenet när lampan "går" på en projektor.
Ordet "går" känns inte helt applicerbart i sammanhanget. Min exploderade!
Lät som ett förbannat tigerskott och sköt glassplitter genom ventilationsgallren!
Jag fick helt enkelt nöja med mig en halv film, för att gå och duscha håret rent från splitter.
Gick sedan ut på internätet och beställde en Epson TW-680 med en enligt kampanjen medföljande duk á 79 tum. Jag har redan en duk, men den är gammal och har blivit smått vågig. Wide dock, förstås. Den har skänkt mig mycket cinematisk glädje, den där projektorn!
Vilka här har annars sett ljuset och skaffat sig en projektor istället för LCD- eller plasmaklump?
Föredrar du LCD eller DLP?
Ordet "går" känns inte helt applicerbart i sammanhanget. Min exploderade!
Lät som ett förbannat tigerskott och sköt glassplitter genom ventilationsgallren!
Jag fick helt enkelt nöja med mig en halv film, för att gå och duscha håret rent från splitter.
Gick sedan ut på internätet och beställde en Epson TW-680 med en enligt kampanjen medföljande duk á 79 tum. Jag har redan en duk, men den är gammal och har blivit smått vågig. Wide dock, förstås. Den har skänkt mig mycket cinematisk glädje, den där projektorn!
Vilka här har annars sett ljuset och skaffat sig en projektor istället för LCD- eller plasmaklump?
Föredrar du LCD eller DLP?

). Men de har gått upp så satans i pris what with all the börsdjävulskap. Låg nere på nio tusen ett tag men är nu uppe i över tolv. Då funkar TW-680 för mig, om skillnaden är 4000 kr och en duk. Plus garantin. Perfekt!
så ta ett av de andra rummen till biorum blev kanon).