Vad ska man ha gjort innan man dör?

finns på allas listor, folk vågar bara inte erkänna det

Som sig själv känner man andra? Jag har absolut inget intresse av att knulla en hora. Förstår faktiskt inte riktigt varför man vill det, det lär vara sämre en ett ONS (som i sig oftast är värdelöst) och man måste betala för det. What's to like?

OnT:
* bott i ett annat land en längre tid
* hittat kvinnan (eller mannen, för den delen) i sitt liv
* prövat det nya svarta
* festat som om det vore 1999

1 (utan efterföljande punkter) - Varit nöjd med sitt liv.

Men tänk om man varit ÄNNU mer nöjd med sitt liv om man gjort något av alla de förslag som folk lägger upp i tråden?

Last edited:
........
126: Kastat en tv genom ett fönster, helst på ett hotell
........

Måste det vara en TV ? går det inte lika bra med en toastol som hoppade upp och slog en i pannan när man stod och pissade ?

........
129: Fuldruckit en svindyr pava whiskey/skumpa/vin tillsammans med några
..........

Är en 47 år gammal McAllan delat på 2 OK trots att den andre var den som köp den ?

Last edited:
Som sig själv känner man andra? Jag har absolut inget intresse av att knulla en hora. Förstår faktiskt inte riktigt varför man vill det, det lär vara sämre en ett ONS (som i sig oftast är värdelöst) och man måste betala för det. What's to like?

+1

Vad är grejen liksom, jag kan förstå att det är as hett för dom som aldrig fått ligga, hade jag varit i den kategorin så hade jag säkerligen betalat för att få mig ett skjut!

Man måste ju ligga liGGer ju i mannens natur, men att en man som får ligga vill ligga med en H*ra :va är för mig oförståligt!

Edit: Tolkar tystnaden som att det ä bara loosers/luffare som ligger med horor! :fakta Notis: dahlgren skrev upp sig frivilligt på looser listan! ;)

Last edited:
x. Plöjt igenom Schopenhauers "Världen som vilja och föreställning" och förstått åtminstone hälften.

x. Lärt sig svetsa aluminium ordentligt.

x. Sprängt ett 200 litersfat.

x. Sprutat en tjej i röven.

x. Trillat av en snöskoter stupfull i 150 knyck.

Två punkter kvar för min del, jobbar på dom stenhårt.

Vad är grejen liksom, jag kan förstå att det är as hett för dom som aldrig fått ligga, hade jag varit i den kategorin så hade jag säkerligen betalat för att få mig ett skjut!

Man måste ju ligga liGGer ju i mannens natur, men att en man som får ligga vill ligga med en H*ra är för mig oförståligt!

Edit: Tolkar tystnaden som att det ä bara loosers/luffare som ligger med horor! Notis: dahlgren skrev upp sig frivilligt på looser listan!

haft pms som man kan ju du köra på då, och byggt ett eget livsafarligt dödligt vapen också kanske, ;)

EDIT, nä jag bara säger att om jag hade haft en sån lista så hade jag haft med den punkten, har inget som helst med hur mycket jag får ligga, jag hade haft de. Sen är jag medveten om att det kan vara svårt att uttrycka sig över skrift

Last edited:

Du kan leva ut dina fantasier om att köra en chey i prutten samtidigt som hon suger af en hest :fakta

Tror det blir svårare att få tag på en hest än hora dock :gnissla

- Jobba ihop till ett ekonomiskt oberoende från noll

- Äta en skål bruna bönor

Jag vet faktiskt inte vad som är tuffast... :va

1. Bli av med oskulden
2. Världsherravälde
3. Vägt 100 pannor
4. Lära sig rövarspråket
5. Runka på flygplanstoan
6. Pissat båda stövlarna fulla

Äre nån gheygrej LR? :va

Nä alltså, man är typ aspackad ute i skogen och bara slappnar av. Då blir båda stövlarna fulla :fakta

1. Bli av med oskulden
2. Världsherravälde
3. Vägt 100 pannor
4. Lära sig rövarspråket
5. Runka på flygplanstoan
6. Pissat båda stövlarna fulla
7. Ägt en tändkulemotor

Last edited:
Ta fallskärmslicens.
Köra 300+ med hoj.
Äga en 1000cc.
Åka jorden runt.