Vad ska man ha gjort innan man dör?

Marathon/triathlon
Gjort sin egen senap/sprit
Tjejlumpen
Arbetat på en vingård alternativt fartyg
Bergsklättra
Bott i en storstad minst sex månader
Borrat snygga fransyskor/italienskor

Man måste ju ligga liGGer ju i mannens natur, men att en man som får ligga vill ligga med en H*ra :va är för mig oförståligt!

Då har du inte varit på Spearmint Rhino stripklubb i Las Vegas, fått en lap-dance av en Vivid-girl du sett i porrfilmer med Jenna Jameson samtidigt som hon trycker upp sina nakna bröst mot dig, smeker ditt skrev och säger "Do you want me in a private session?".

Jag sa "no thanks"..., men skulle aldrig i mitt liv kunna döma dem som skiter i samhällets normer och låter sin djuriska instinkt ta över och säger ja till det erbjudandet.

En av de mest klasskiska som även finns på min lista är att ha trekant med 2 asiatiska tvillingar! För de e najs! (tror jag?)
Sen ska jag äga en Lamborghini Diablo VT, ska int vara så stort problem när man närmar sig 50. ;) Förutsatt att man får köra förbränningsmotorer då ännu och det finns bensin att köpa.:tunga

Till detta med fnask, så är det nog med på listan. Det har väl nåt me att det är "olagligt" och samtidigt så fel och avskrämmande/avskyvärt/förnedrande eller nåt i den stilen. Haft flera tillfällen, men int har ja vågat (ännu).:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg