Bram Stoker
Citat är ett bra substitut för kvickhet
Tjena alla kunniga!
Har ett Monster på 600cc. 96års modell som gått ca 1100mil. känns riktigt frisk i motor å låda men känns lite trött då jag vill kunna klättra upp på bakhjulet på andra växlar än 1.a.
Vad har ni för tips, trix å råd till en arm stackare som blivit så kär i sin hoj att jag inte kan förmå mig att byta till ngt vassare?
gärna så utförliga svar som möjligt då d e måånga år sedan jag oljade ned mig i liknande projekt.
tack på förhand å hoppas sommaren bjuder på många fina stunder på vägarna för oss alla^^
Har ett Monster på 600cc. 96års modell som gått ca 1100mil. känns riktigt frisk i motor å låda men känns lite trött då jag vill kunna klättra upp på bakhjulet på andra växlar än 1.a.
Vad har ni för tips, trix å råd till en arm stackare som blivit så kär i sin hoj att jag inte kan förmå mig att byta till ngt vassare?
gärna så utförliga svar som möjligt då d e måånga år sedan jag oljade ned mig i liknande projekt.
tack på förhand å hoppas sommaren bjuder på många fina stunder på vägarna för oss alla^^
... är det inte bättre att köpa effektavgassystem och leta trimkammar och eventuellt borra upp den/köpa större cylindrar. Vad är poängen med att få upp den på en högre växel? Du kommer ändå inte kunna dra upp den på bakhjulet i en högre hastighet om det inte är så att du är väldigt nära att kunna dra upp den redan nu. Satsa på att kunna dra upp den på tvåan istället.