Dahlsim
Ny medlem
Behöver akut hjälp!!!
Mitt stöd har lossnat, har kvar hela stödet och fjädern etc men bulten som ska sitta och hålla stödet på plats har försvunnit!
Har redan ringt probike i gbg och beställt ett men det tar ca 2 veckor innan dem får hem den från Belgien! Ingen annan som råkar ha sån hemma eller om man kan köpa det någon annanstans?
Mitt stöd har lossnat, har kvar hela stödet och fjädern etc men bulten som ska sitta och hålla stödet på plats har försvunnit!
Har redan ringt probike i gbg och beställt ett men det tar ca 2 veckor innan dem får hem den från Belgien! Ingen annan som råkar ha sån hemma eller om man kan köpa det någon annanstans?

) Buell har ju en egen justerbar race ecm nu till 3:an, som man iofs enbart kan beställa om man har race-licens, som säkert är ett helt perfekt verktyg!! Men denna skulle kosta kring ca 14,000:- ut till kund här i Sverige så det blir ju ingen storsäljare... Men jag jobbar på att få hem en till vintern så jag kan labba på våran demo 1125:a!! Som företag vill man ju gärna labba en hel del själv innan man kan ta in kunder och och med gott samvete hävda att man har full koll på läget...