smallsocks
Sporthojsnörd
Polisskolan
filmen Trashin'.
Den bästa polisskolan filmen helt enkelt

Trashin kommer jag ihåg, den var grym! Finns den o få tag på numera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Polisskolan
filmen Trashin'.
Vet precis vad du menar.. Jag köpte mig en Dogtownbräda sist med independent truckar, så de finns kvar :-D
Tydligen så är skejtandet större än någonsin just nu och vi har fått en ny skatepark i Gbg. Skall dit snart och känna på poolen tänkte jag! Får väl bjuda kidsen på några skratt iallafall!
Jag skulle gärna köpa den på original-DVD, men har inte lyckats hitta den. Om någon hittar den i någon online-shop, hojta gärna till.
Jag får väl representerad den yngre generationen med mina 18år
Tror helt enkelt det beror på att folk inte vågar bjuda på sig själv längre. Folk i min ålder är livrädda för att göra fel eller visa att de inte kan.
Jag förstår inte varför
Man kan ju inte börja på toppnivå. So what om man inte är bäst? Sålänge man inte låtsats vara det. Folk har på tok för dåligt självförtroende.
Det är helt enkelt lättare att bära på brädan och verka cool istället för att lära sig.
http://www.megastore.se/template/next,Product.vm?itemid=930655
Men ingen text o region 1... ?
Typ 89-92 med något återfall 93 och 97.
Är alldeles för stor, tung o osmidig numera.![]()
Här är ett tips för Thrashin' :
http://torrentz.com/7c65b21bbd955dd192794a21552aa0a97a9c31ea
Man blev inte alls sugen på att slita på sig sina Caballero Vans, Life´s a beach shorts och Vision skjorta nu![]()
Typ 89-92 med något återfall 93 och 97.
Är alldeles för stor, tung o osmidig numera.![]()
Kom igen nu Barbapappa! Fram med kameran och bjussa på ett revival-foto!![]()
Tycker du kan lägga upp fler coola foton!
Tror inte jag har så jättemånga fler foton. Däremot kanske man kan klippa ihop en superkort film när man kommer hem. Har nog sparat lite "live-material" från 2003 på DVD-band.![]()
Kom igen nu Barbapappa! Fram med kameran och bjussa på ett revival-foto!![]()
Lords of Dogtown sög.. Se Dog Town and Z-Boys istället! Dokumentären som låg till grund för filmen. Jay Adams är en av de coolaste skejtarna genom tiderna!
Jag har inga bilder värda namnet och jag var inte särskilt bra någonsin heller. Jag kunde streeta rätt bra, dvs åka runt och olla hit å dit och grajnda lite här å där men inga avancerade grejer. Handplant t.ex.
Mitt största sk8-trauma är att en sk8-polare slarvade bort min Trashin som jag hade på original VHS (!). För övrigt är Corey Webster samma skådis som i Oscarsvinnande No Country For Old Men, huvudpersonen. Det är hard core!
![]()
Säg till din kättare till polare att han kommer brinna i h*lvetet!![]()
Tror jag har screaming-hand-klistermärket hemma i en gammal Alladin-ask.
Han lever i misär, antar att det är Guds vrede.
Edit: samma kille som slarvade bort filmen lånade min sk8 från -97 och bröt den i humlegårdsrampen.
Någon som vet om eventet gick av stapeln i
Lördags?
http://www.tacky.se/skateboard/article/?id=104130
Vore synd att ha missat det när det återupplivats. Har varit jäkligt trevligt tidigare år även om jag själv är för tjock och gammal för att köra.
Kul!
Korvis är en gammal avdankad downhill-/slalomsmurf alltså?
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |