vansinnesfärd i Örebro Förra året.

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
http://na.se/nyheter/2.2503/1.468822

Någon som är duktig på att söka som kan hitta den tråden? Som jag minns det så sa väl Trådskaparen att polisen pjöjde rakt in i honom vid avfarten vid marieberg? Eller minns jag fel. Vore intressant att läsa tråden igen.

Hoppas jag inte postar helt fel nu. :va

Om det nu är samma du tänker på:

Har man åtalspunkter som rattfylleri, narkotikabrott, olovlig körning och grov vårdslöshet i trafik riktade emot sig tror jag vad polisen gjorde och inte gjorde för att få stopp på människan har liten betydelse. :)

Läser man sen artikeln framgår att hojåkaren själv gick omkull, eller var det detta du menade som inte hände?

Tja. Det svåra för honom är väl i så fall att han med ord måste överbevisa polisens DVD-film.
Personligen så tror jag svårligen att han är vit som snö med tanke på vad har är åtalad för. För att få en sådan lista med åtalspunkter så tror jag att man måste ha gjort ett antal felsteg.
Om personen i fråga hävdat att polisen torpederat honom men polisens DVD visar att han klotat på egen hand så anser jag att det är ganska klarlagt att han snackar skit om just det.

Jag anser i alla fall att personer som beter sig på det sättet inte ska vara ute på gatorna och köra så att han åtalas och döms anser jag nog är mest bra. Om inte annat så blir det en person mindre som är ute och förstör ryktet för motorcyklister.

- "Mannen säger att han inte stannade för att han har dåliga erfarenheter av poliser"

Jag funderar på att skippa skatten framöver för jag har dåliga erfarenheter av skatteverket.

- "Mannen säger att han inte stannade för att han har dåliga erfarenheter av poliser"

Jag funderar på att skippa skatten framöver för jag har dåliga erfarenheter av skatteverket.

Är det inte just därför du har dåliga erfarenheter av dom? :D

kommer ihåg denna sorgliga person och hur han trådade, det bästa var att ta bort trådarna..

medlemmen finns kvar under annat namn

Precis... undrar om han är man nog att svara på vad tidningen skriver, eller om det är behagligast att rida ut stormen? För det verkar ju skilja sig duktigt på vad Polisen har bevis på mot vad den personen anförde i sitt inlägg.

Men, det var väl ingen som trodde annat...

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back