Madmax.
Ny medlem
Fick tag på lite mallar som är gjorda för DRZ400:an. Laddade in bilderna i coreldraw och vectoriserade dom och la i lite färg och text. Kul att sitta och leka lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fick tag på lite mallar som är gjorda för DRZ400:an. Laddade in bilderna i coreldraw och vectoriserade dom och la i lite färg och text. Kul att sitta och leka lite.
Fan va nice. Finns ju inte ûbetfett med dekaler till hojen på marknaden..
Hur mkt olja drar era Z;or vid hård körning???![]()
hello DRZ-fantaster har lite frågor till er då jag funderar på att införskaffa mig en sådan här rackare!
Först tänkte jag höra med er om man ska undvika några speciella årgångar eller om det finns saker på vissa årsmodeller som man ska kolla extra noggrant. Hade tänkt mig att köpa en 00a eller 01a eftersom de ligger bra i pris.
Sen undrar jag lite vilket f-bolag som funkar bäst på dessa hojar!? Tänker såklart ringa runt till alla men eftersom jag inte har något reg. nummer så har jag bara kunnat kolla på bilsport & mc och de ville ha 7k halvförsäkrat för en 00a, yeah right. Det är ungefär vad jag betalat för min gixxer.
Och så sista frågan då, någon som har ett regnummer på en 00a eller 01a att låna ut? Den enda jag hittar på blocket med regnummer är inte inreggad ännu utan bara förregistrerad.
Är det någon här som har kortat sina koppling o bromsgrepp? Isåfall hur funkar det? Funderar på att göra detta så det blir antingen 3 eller 2 fingersgrepp. Bromsen funkar väl bra med 2 fingrar men kopplingen blir kanske lite trög. Undrar om dom säger något om detta på besikningen?
hello DRZ-fantaster har lite frågor till er då jag funderar på att införskaffa mig en sådan här rackare!
Först tänkte jag höra med er om man ska undvika några speciella årgångar eller om det finns saker på vissa årsmodeller som man ska kolla extra noggrant. Hade tänkt mig att köpa en 00a eller 01a eftersom de ligger bra i pris.
Sen undrar jag lite vilket f-bolag som funkar bäst på dessa hojar!? Tänker såklart ringa runt till alla men eftersom jag inte har något reg. nummer så har jag bara kunnat kolla på bilsport & mc och de ville ha 7k halvförsäkrat för en 00a, yeah right. Det är ungefär vad jag betalat för min gixxer.
Och så sista frågan då, någon som har ett regnummer på en 00a eller 01a att låna ut? Den enda jag hittar på blocket med regnummer är inte inreggad ännu utan bara förregistrerad.
Hej, jag har kortat mina genom att vurpa på båda hållenDet funkar kanon att köra med. Har inte varit några problem att besiktiga. Senast tejpade jag lite i ändarna bara för säkerhetsskull..
vad är egentligen skillnaden mellan alla modeller (SM, E och den utan något alls)? Jag vill ha den mest "gatvänliga" modellen nämnligen.
Och hur är det med att regga dessa för gata, är det möjligt eller måste man köra någon specialreggning? En kille jag mailade med påstod att det gick bra att enduro-regga den men det innebar att man endast fick framföra fordonet på allmän väg om man var på väg till träning eller tävling.
För gata är det -s eller -sm som gäller. Dessa är landsvägsreggade och skillnaden mellan dem är i princip hjulen s= offroad och sm= supermotard. E-modellen är en endurovariant och är ej tillåten för gatåka. Denna modell är något vassare och lättare än s och sm.
aha ok det var ju ganska logisktSamtliga de 00 och 01 samt 02 jag sett på blocket verkar vara E, kanske fanns i de andra modellerna då?
Ingen som vill sälja sin?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |