MC i Kungälv

Vad var det för ståhej i Kungälv idag? Körde genom byn för nån halvtimme sen och knökat med folk längs gatorna?
 
Såg dig me svikare!!


Tack för idag de va riktigt rolig resa :yoparty. Kommer ett klipp imorgon eller i natt. Gick lite långsamt på slutet bara. Tur att allt slutade ok efter sina omständigheterna :tuttar.

Tack själv!! En riktigt trevlig sväng blev det!! Skall vi ha gummistövlar nästa gång kanske??:D Som sagt tur att allt gick väl!!
 
Tack själv!! En riktigt trevlig sväng blev det!! Skall vi ha gummistövlar nästa gång kanske??:D Som sagt tur att allt gick väl!!

A de kan nog vara bra med gummistövlar när man är i diket o harvar (kan ju finnas ormar):krama

[YOUTUBE-ID]3s12C1EGtUI[/YOUTUBE-ID]
 
Ditt as! Det ser ju knappt ut som det svänger på videon där, speciellt när ni kommer tuffandes i 30 :P

Grym åkning idag gubbar, tack ska ni ha!
 
Nej nej nej jag hade ju varit ute hela morgonen vid rollsbo och kört hojen var ju helt förstörd så jag var tvungen att åka hem och fixa lite... Jag kunde ju ha stannat men men ja ja :glömdet

Det låter ju inte kul. Hände inget med dig eller?? Hoppas allt löser sig så du snart e ute på vägarna igen.


Någon som ska ut och åka idag? Blir nog till att åka söderut idag.
 
Det låter ju inte kul. Hände inget med dig eller?? Hoppas allt löser sig så du snart e ute på vägarna igen.


Någon som ska ut och åka idag? Blir nog till att åka söderut idag.

Nej nej det hände inget jag ska ut till rollsbo idag igen... :)
 
Schyssta kort!
Chimp, du sitter som ett smäck där! Ser bra stabilt ut :tummenupp

Nästa gång tar vi kort på "hoppet" längre fram :hoppa
 
Ska fixa ihop något klipp till från resan men de kommer nog ut tidigas imorgon... Håll till godo


[YOUTUBE-ID]9JMohdDQfqU[/YOUTUBE-ID]



[YOUTUBE-ID]Ir70mognlB0[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Ska fixa ihop något klipp till från resan men de kommer nog ut tidigas imorgon... Håll till godo


[YOUTUBE-ID]9JMohdDQfqU[/YOUTUBE-ID]



[YOUTUBE-ID]Ir70mognlB0[/YOUTUBE-ID]

Sicka shyssta klipp.. satan i gatan vad gott din hoj låter på filmerna!!:Bugar
Skön wheelie ca 3min in i andra klippet!! :D
 
Vad jag fick leta för att till min förskräckelse hitta Kungälvstråden på sista sidan...! Då det inte verkar vara så mycket folk uppe så slänger jag in en förfrågan i motard tråden med. Mitt ärende är: Någon som jag e ledig och sugen på att köra lite?? Jag ska äta frulle nu, sedan kan det tänkas bära iväg i värmen :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top