Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Funkar bra ihop med en red, gold &green-lackad hoj.
Precis. Funderar på att klistra en Afro-peruk utanpå hjälmen också, borde funka bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Funkar bra ihop med en red, gold &green-lackad hoj.
Annars finns ju det lite mer vuxna alternativet - Wolf shirt!
http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm

Jäklar, känner verkligen suget att trycka "Add to cart" och beställa...![]()
Jo, visst har jag haft tröja över mitt tokventilerade helställ. Det hjälper faktiskt en hel del mot kylan på kvällskvisten, såvida man inte ligger över 150km/h.
Tror banne mig det skulle vara varmare att köra inrullad i dasspapper eller klä sig i Sparlivs plastkasse än köra en vårkväll i raceställ.![]()
Kan bara instämma. Innan jag köpte perforerat helställ undrade jag också varför tröja utanpå. Yttertempen i april sa på med något utanpå. Det tog väl ungefär en tur att komma på det. Alla jackor med blixtlås repar tanken(tankpaden) så ngt slätt kändes som det bästa. På med billgaste sweatshirt som gick att hitta. Sen funderar man om man inte borde köpa aftonhoran/expressen dessutom och ha innanför stället när solen går ner.
Skönt att Piteå kan komma och berätta vad som är mode o inte.....
Grön fleecejacka från lantmännen = inte fest
Grön fleecejacka från lantmännen, vänd ut & in = fest
![]()

Ett tips: Lite silvertejp på insidan av stället, (för att täcka perforeringen)? Provat?
Nej, pga innerfoder av nät och för mycket som det kan blåsa igenom. En hel rulle lär gå åt. När jag får tid ska jag leta efter "windbreaker" underställ. Fast jag upptäckte att det gick att köra med goretexstället även på gixxern. Jag trodde knävinkeln på byxorna skulle stoppa det (inget flexmaterial ovan knäet). Så det får bli goretex när det är kallt.
men fan så mycket mer funktionellt.

Jag åker oftast i hoodie över stället.
1. Mitt Lindtstrandsställ; sitter bra, är säkert, var billig men är fantastiskt fult med massa tribalmönster på ryggen i sann moppefukko-anda. Hoodien skyler helt enkelt den pinsamma designen!
Nä för fan, goretex och genomskinligt visir gäller för mig.. Visst inte lika "coolt" som skinnställ och svart visir, men fan så mycket mer funktionellt.
Ja, ett bra underställ funkar kalas. När det gällde silvertejpen tänkte jag med den innanför fodret. Dvs öppna lite i dragkedjan och tejpa lite silvertejp direkt på skinnets insida, klart.
Ja skidjacka är jättefunktionellt om man har en stor mage som ska baxas in i jackan. Vad själva funktionen beträffar kanske du är mindre glad glidandes på asfalten under din kvartstonshoj i skidkläder![]()
Kolla mitt förra inlägg så ser du att jag kör med det utanpå då vädret kräver det! Att köra i Goretex ställ har jag ratat i så många trådar att jag inte orkar göra det igen...
Genomskinligt visir är helt värdelöst då jag HATAR att köra med solbrillor i hjälmen och bländande sol är riktigt jobbigt/farligt därför kör jag alltid med tonat/spegel!
Vem kör frivilligt i regn med sporthoj?
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |