Eller så skiter man i att spekulera i ett scenario som likagärna kan vara helt påhittat?
Vill folk hålla på att gaffla om hypotetiska fall och vad man borde göra/ska göra/säger att man själv skulle göra (som i 90% av fallen dessutom är skitsnack av 3:e graden) så fine. Go ahead och spy galla över varandra.
Jag däremot tycker det är totalt meningslöst att ödsla sin tid på att diskutera något helt utan tillförlitlig källa eller grund, såvida det inte bidrar med något.
Faktiskt så ångrar jag att jag ödslar tiden på att skriva det här inlägget.
Humor är en sak, det förgyller vardagen. Eller en diskussion där man faktiskt får ut något av det. Inte sandlåde-nivån som det ofta (alltid) blir i trådar av det här slaget.
Sitta och bli förbannade på varandra för något som kanske inte ens är sant (eller iaf stor sannolikhet att en stor del av hela sanningen fattas)... jag saknar ord.
Å andra sidan är jag en person som inte ens läser tidningarna för att jag inte orkar bli förbannad längre. Jag kanske inte passar in i dagens samhälle med pöbeln som snällt springer dit media pekar utan att ens bry sigom att vrida på huvudet?
Nu får ni kasta sand på varandra bäst ni behagar. I'm out