Låter som en bra idé.
Jag gillar kort kort![]()
Men ska vi synas på stan om en halvtimme lite drygt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter som en bra idé.
Jag gillar kort kort![]()
Men ska vi synas på stan om en halvtimme lite drygt?
Sure...vi åker ner å skulle mötas vid kopparmärra å se om de e nåt gött där.
0703 08 08 09 om du inte hittar oss...
varför just malmö![]()
![]()
i götet som är lika företagsamma?Vi är några som ska och käka imorgon vid 18:30-19 någon gång. Blir nog antagligen vid Redbergsplatsen eller Heden. Är det någon som vill med så kan ni höra av er till mig eller kanske skriva här.
När jag vet mer så hör jag av mig till de som hört av sig till mig så ni får reda på när och var det blir
Gonatt![]()

Nu är det bord bokat för öl/käk ikväll kl. 19:00 på Restaurang Victoria.
Dyk upp nu folk... det är aldrig fel med en kall öl...![]()
Synd att man kom hem sent...De hade vart gött...
Va snackar du om, dög inte ölen i Trollhättan![]()
Va snackar du om, dög inte ölen i Trollhättan![]()
De får bli bättre öl efter ngn annan rafflande körning;-)
dock ej rökare. Eller vad säger du gixxlito?O så lite brudar som är lite äldre än gymnasieålderdock ej rökare. Eller vad säger du gixxlito?
"Det är sexigt att betala skatt"
Sa Mona Sahlin. Jag håller inte med.

Och så var det måndag igen…
Har ändå varit helt underbart med en långhelg! Hunnit med körning, Liseberg, ut och käka, shopping, tacos och att protestera.
Blev grymt besviken efter timmarna på Heden och bara ett fåtal sporthojare (både sporthojar och motarder). Vet att några körde men var va alla andra? Det brukar fan vara fler på fikan!
Vi va på anderstorpOch så var det måndag igen…
Har ändå varit helt underbart med en långhelg! Hunnit med körning, Liseberg, ut och käka, shopping, tacos och att protestera.
Blev grymt besviken efter timmarna på Heden och bara ett fåtal sporthojare (både sporthojar och motarder). Vet att några körde men var va alla andra? Det brukar fan vara fler på fikan!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |