Så här kan det se ut i garaget understundom, när ett par BoTT-toppar "tittas till".Men...för att behöva ett par ska man ju vara snabb oxå
*retas*
Häpp!![]()
Tycker jag känner igen topparna He He Ser ju jäkligt bra ut det där Dr Bike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så här kan det se ut i garaget understundom, när ett par BoTT-toppar "tittas till".Men...för att behöva ett par ska man ju vara snabb oxå
*retas*
Häpp!![]()
Tycker jag känner igen topparna He He Ser ju jäkligt bra ut det där Dr Bike
Ja dom är väl rätt lika de som sitter på din gamla harv?
Nu är styrningarna om-linade med K-Line och jag har lagt mig på fabrikstolerans för nytillverkning i spel. Det blev en VISS skillnad! Nu kommer ventilerna iaf träffa sätena i 9 fall av 10 istf missa 9 av 10...
Sätena är MIRA-Centronicfrästa med mina Grottis-stål* vilka ger fina öppnings och släppvinklar samt även har en radie för "unshrouding".
Ventiltalltikarna är slipade i en gammal hederlig Malte Månson No 25 .)
Samtliga ventiler är vakuumtestade för täthet och alla ligger på 6-700 mmvp i undertryck, vilket är nära vad maskinen orkar suga. Så man kan säga att de är täta som grodarslen nu!
Innan ventiljobb var de otäta och det fanns brännskador på tätningsytorna.
Sorry för trådkap Micke![]()
Extrafälgar modell overkill inköpta, smidda OZ som troligen är tillverkat av blåeloxerat 24 karats guld.
Tack för Ebay hjälpen Lasen.
Öhhh förutom att OZ redan är orginal på 00 RSV-R modellen samt att jag är talanglös och tjock...Gottegris. Nu finns det inga ursäkter kvar för att inte ta pallplatser![]()
Regndäcken försiktigt påkrängda på extra OZ-fälgarna, saknar en bromsskiva, borra hål för najning samt en hink med talang.
Mekar utomhus idag, solen värmer och nu börjar man bli riktigt sugen på att köra bana igen.
Traktorn är redan provad på Brno & Most, dock verkar föraren behöva träna minst ett år till innan det är dags.Snart race är traktorn read to race?
..., dock verkar föraren behöva träna minst ett år till innan det är dags.
Känns fel att slösa bort tid & pengar på att tävla när motivationen inte finns där, det var kul att köra TR i Brno & Most, men tyvärr så saknas tävlingssuget, ja du vet ju själv hur det kändes på Åsen när du tappade sugen.Ähhh skit i det, åk och gör en empirisk förstudie istället för att göra en plan bakom tangentbordet.
Känns fel att slösa bort tid & pengar på att tävla när motivationen inte finns där, det var kul att köra TR i Brno & Most, men tyvärr så saknas tävlingssuget, ja du vet ju själv hur det kändes på Åsen när du tappade sugen.
Får TR lite mer och se om suget kommer tillbaks innan nästa race.
Jag åker till det andra torpet och lökmekar åt Jordfräs istället.Jag kan köra åt dig!
Jag åker till det andra torpet och lökmekar åt Jordfräs istället.
Det funkar inte så för min del, detta är bara en hobby, en hobby skall vara rolig, känns det inte roligt att tävla så finns ingen anledning att plåga sig själv.mkt snack o liten.... ja höll faktiskt osså på att hoppa av pga dåliga tider nu de få träningarna man gjort i år o nyopererad axel men ja skiter i vilket o kör ändå,...ngn skall fan komma sistkomm igen nu
Det funkar inte så för min del, detta är bara en hobby, en hobby skall vara rolig, känns det inte roligt att tävla så finns ingen anledning att plåga sig själv.
Jag ska köra några TR till så får vi se om gnistan tänds igen, nästa race är ju Knudan så vi får välan se...
Riv av allt skit som sitter i vägen, släng allt i en papplåda som du aldrig mer kommer att öppna.
Vad hände igentligen med papplådan?
Ps jag gick banan ett varv och dagen efter körde jag nästan 2 sec snabbare..... Du kanske skulle prova att gå några varv då blir du snabbare och smalareDs
Ps 2 jag har kört ett erf utan att vurpa pokal direkt! Ds 2
Fanstastiskt... näe Traktorn är gathoj igen, man jag har alla klotprylar kvar om man får ett ryck någongång i framtiden.
Det får bli bandagar med Da Killed Suka istället, radfyra passar mig bättre än twin.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |