PrincessLina
Ny medlem
Ville bara önska alla lycka till nu!
Jag har några veckor till min uppkörning och jag är dödsnervös! Den "vanliga" körningen går kanonbra, men det är natruligtvis konbanan som ställer till det. Håller fortfarande på att sätta ner foten då och då, så förhoppningsvis har jag vänjt mig av med det till den stora dagen!
Jag har några veckor till min uppkörning och jag är dödsnervös! Den "vanliga" körningen går kanonbra, men det är natruligtvis konbanan som ställer till det. Håller fortfarande på att sätta ner foten då och då, så förhoppningsvis har jag vänjt mig av med det till den stora dagen!

men kom iväg och trodde att jag var kuggad. Men allt annat gick över förväntan faktiskt. Jag råder er att öva mycket på landsvägskörning med mycket kurvor för det fick jag köra rätt länge. Motorvägen var jag bara ute på i 1 km. Öva mycket på kloka vändningar. Han försökte lura mig med att köra in på en liten väg genom att säga att jag skulle vända på närmaste lämpliga plats, men jag såg skylten som var ute på landet, tack och lov och åkte vidare en liten bit.

. Ses på vägarna...