Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller med föregående...
Tog mitt kort o min sambo tig sitt kort där... riktigt nöjda...
Boende ingår...![]()
Ligger kanske inte närmast dig men körkortexpress är bra och ligger i hallstahammar.
http://13953.str.se/Startsida/
Superintensivkurs MC 3 dgr. 7800:-. Du avslutar kursen med uppkörning(1500kr) med samma hoj som du använder under utbildningen.
Nu blir jag säkert utbuad, men intensivkurser är vansinne! Man blir inte en duktig mc-förare av såna, möjligen mc-åkare. Jag kan inte tänka mig att det helt plötsligt kan bli så förbannat bråttom att ta mc-kortetTa lite tid på er, lär för livet. Annars kanske det blir lika kort som utbildningen...
Nu blir jag säkert utbuad, men intensivkurser är vansinne! Man blir inte en duktig mc-förare av såna, möjligen mc-åkare. Jag kan inte tänka mig att det helt plötsligt kan bli så förbannat bråttom att ta mc-kortetTa lite tid på er, lär för livet. Annars kanske det blir lika kort som utbildningen...
om man ska ta en superintensiv på 3 dagar så måste man väl ha kört en hel del innan antar jag? Jag söker också en intensivkurs som man kan få klart så fort som möjligt!
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |