MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

tackar :) och jodå, mellan att jag fick rätt på hojen och jag krashade var det skitskoj :)

:tummenupp tummenupp till arrangörerna även om jag inte kunde ta del i allt.

hehe nä den hade redan flyttats så den inte stod i vägen för någon.[/QUO

Hände det något med dig? benbrott eller ledband eller vad som eller du åkte aldrig ambulans?

Please posta fler foton!
Min kamera hade slut på batterier och jag fick inte ett enda kort från turen:(

Man bockar o bugar en bra dag med grymt trevliga människor extra mycket tack till Krickan vår lekledare som bara körde vilse ett par ggr:)
Sitter nu i soffan nyduschad, nyäten och toppat med tre bira o en pinne känner mig lite lagom mör i köttet o snart är det nanedags.
Ännu ett stort tack till alla inblandade.

Detta är den bästa turen jag har kört på mycket länge!

Underbara vägar genom ett helt makalöst vackert landskap!

Maten var till mycket stor belåtenhet.

Det har varit urkul att träffa en del av er som jag har "pratat" med, det är många härliga skratt tack vare er!!

Men den största elogen vill jag ge till JKay, samt övriga arrangörer, med ett mycket bra tempo och en väl organiserad rutt.. bra och tydliga markeringar och mycket fint hänsyn till de boende i de små samhällena vi passerade.
Detta är ett föredöme för mc-körningen! Kan vi när vi är i samlad trupp agera på det viset så kommer vi att ändra folks nevativa attityd till sporthojar.
Att man sen drar på utanför samhällena hör ju till liksom...

Tack för en underbar dag!!

Last edited:
tydligen så har jag ett glapp i ledbandet så har gips och grejer.

Okej :/ vad tar de 2-3 månader men tillbaka på hojen om 1 ^^
Detta är det bästa turen jag har kört på mycket länge!

Underbara vägar genom ett helt makalöst vackert landskap!

Maten var till mycket stor belåtenhet.

Det har varit urkul att träffa en del av er som jag har "pratat" med, det är många härliga skratt tack vare er!!

Men den största elogen vill jag ge till JKay, samt övriga arrangörer, med ett mycket bra tempo och en väl organiserad rutt.. bra och tydliga markeringar och mycket fint hänsyn till de boende i de små samhällena vi passerade.
Detta är ett föredöme för mc-körningen! Kan vi när vi är i samlad trupp agera på det viset så kommer vi att ändra folks nevativa attityd till sporthojar.
Att man sen drar på utanför samhällena hör ju till liksom...

Tack för en underbar dag!!

Hmm :P... undrar då om vi ändrar deras syn på oss :P... iaf inte om man körde i de snabbare grupperna? 50 höll vi ju men tänker på alla andra

Ah ja, 10 mil till hade vi nog pallat med, eller ?! :)

Nä de milen räckte långt till mig kan ja säga.. så fruktansvärt ont i röven har ja så de knappt e' sant...

Men måste berömma er laiters me.. jäkligt bra ordnat, sjukt fina å roliga vägar, å solida snoken, ja tyckte att du va jätteduktig på att leda me ska du veta...

Hoppas ni som gick omkull klara er ganska bra, de jag såg, verka det gå ganska bra med iaf.. skönt när det e' på det viset iaf när man har oturen att gå av.. Underbar Dag.. Ses på vägarna....:krama

Okej :/ vad tar de 2-3 månader men tillbaka på hojen om 1 ^^

Hmm :P... undrar då om vi ändrar deras syn på oss :P... iaf inte om man körde i de snabbare grupperna? 50 höll vi ju men tänker på alla andra

usch det låter länge :( jag hade hoppats på av med gipset och börja träna om en vecka :( sen köra hoj så fort jag kan böja på det :D

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back