Strypa en Dominator.....

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Kga
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
Går det på vettigt sätt att strypa en Dominator så den går som en mellanhoj?

jag har letat och letat och letat och letat och är sååå in i h-vete less på att jag är så jäkla kort och att alla tunga är som stora otympliga höga monster för mig...så häromdagen provsatt jag en Dominator och trots att den är hög så nådde jag ner någorlunda men den går ju att sänka;)

men....då är ju frågan om den går att strypa och att den fortfarande fungerar, inte bluddrar och blir konstig?:va
 
japp till 25kw....är det ens möjligt? en ren djugel hela det här tycker jag....för mycket kw hit och dit...blir helt less på det hela...:(
 
japp till 25kw....är det ens möjligt? en ren djugel hela det här tycker jag....för mycket kw hit och dit...blir helt less på det hela...:(

Inga problem! Snacka med närmsta handlare. Finns en strypning för domporna! En liten metallbricka med en skruv som gör att du inte kan gasa fullt ut! Frågan är vad detta har med motard att göra?
 
Inga problem! Snacka med närmsta handlare. Finns en strypning för domporna! En liten metallbricka med en skruv som gör att du inte kan gasa fullt ut! Frågan är vad detta har med motard att göra?

ber om ursäkt om jag valt att ställa frågan på fel ställe, tänkte offroad...sorry!
men tack!!! för ditt svar:) glad jag blir.
 
Strypa från 44hk :D

Det är väl en av de bättre idéerna på detta forum... Den hojen lär ju fortfarande vara körbar.

Jag tycker det är roligare med dom som vill mellanregga R1'or osv... ca 110kw till 25 lär inte gå nåt vidare... 32 till 25 lär ju funka iaf.

/Lucky9
 
Det är väl en av de bättre idéerna på detta forum... Den hojen lär ju fortfarande vara körbar.

Jag tycker det är roligare med dom som vill mellanregga R1'or osv... ca 110kw till 25 lär inte gå nåt vidare... 32 till 25 lär ju funka iaf.

/Lucky9

Ja, du har så rätt. Eftersom jag jag är lite dum i huvet så fick jag det till att 44hk var 25kw.. men jag tänkte om och tänkte rätt :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top