Går det på vettigt sätt att strypa en Dominator så den går som en mellanhoj?
jag har letat och letat och letat och letat och är sååå in i h-vete less på att jag är så jäkla kort och att alla tunga är som stora otympliga höga monster för mig...så häromdagen provsatt jag en Dominator och trots att den är hög så nådde jag ner någorlunda men den går ju att sänka
men....då är ju frågan om den går att strypa och att den fortfarande fungerar, inte bluddrar och blir konstig?
jag har letat och letat och letat och letat och är sååå in i h-vete less på att jag är så jäkla kort och att alla tunga är som stora otympliga höga monster för mig...så häromdagen provsatt jag en Dominator och trots att den är hög så nådde jag ner någorlunda men den går ju att sänka
men....då är ju frågan om den går att strypa och att den fortfarande fungerar, inte bluddrar och blir konstig?
