Jag funderar på att överge sporthojen för enduro/motard. Jag vill, förutom grusåka, kunna åka lite längre för att fika eller titta på naturen. Funderar då på en 690 enduro och undrar då hur det funkar med motardfälgar till en sån. Skiljer fjädring mycket? Vilka årgångar av motardfälgar funkar? Serviceintervaller? Hur långt kommer man på ett par hårda endurodäck om jag jag blandar asfalt/grus? Med mycket nerlägg och bus.
Har ni några allmäna tips så är jag tacksam. Andra hojmodeller som passar?
Har ni några allmäna tips så är jag tacksam. Andra hojmodeller som passar?