Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köpte 100st Trisslotter och vann 1000:-.
Ett köp för 2500 spänn gav en vinst på 1000:-![]()
Och du utbrast i ett leende????![]()

Återinvesterade mina 1000:- i 94st 10an lotter,två Trisslotter och en Piggelin. Jag vann 380:-

Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,. vet inte vad jag ska görra med livt, båda föräldrarna jobbar/har jobbat intom skolan, har hvat lite bråk mied dem, dom fattar inte vad hag vbill. inte ens jag själv fäörstår det..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,. vet inte vad jag ska görra med livt, båda föräldrarna jobbar/har jobbat intom skolan, har hvat lite bråk mied dem, dom fattar inte vad hag vbill. inte ens jag själv fäörstår det..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Vill minnas att Pinky fick 2500 över när han sålde sin gixxer för några år sen, det köpte han trisslotter förÅterinvesterade mina 1000:- i 94st 10an lotter,två Trisslotter och en Piggelin. Jag vann 380:-
För mkt frånvaro?Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,.

Du har fel, och det gör mig förbannadDet ska gå att söka även utan skit-indexering på, även om det tar längre tid.
Men jag hittade felet, idiotjävlarna har ju lagt till en liten jävla ruta på 1x1-pixel som man måste klicka i för att det förbannade skitprogrammet ska söka även i icke-indexerade filer. Förbannade idioter, nu har jag spräckt ytterligare ett blodkärl i pannan![]()
Är det inte lika bra att bara ge upp och lägga sig ner tror du? Ditt datoranvändande verkar hälsovådligt.

Följande ordväxling mellan Dee_cati och C Barrow i Förbannad tråden..
![]()
I fel tråd dessutom!
I fel tråd dessutom!
:hajjfajjv

|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |