Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Haha, race mellan 2 Ockelbo 300![]()
Var det några andra som hann köra efter dom, eller rättare sagt, har de kommit i mål än?![]()
Jag kanske misstog mig.
Fan vad cp-roligt ni såg ut att ha det !![]()
Vad hände vid ca 3:45 in i filmen, det ser ut som du eldat upp skägget![]()
Ähum...
"insert valfri bild av en herrejösses- åå min gud- vilket sjuhelsikes as till- detta måste vara urmodern till alla- polygrip"
![]()

Polygriphotet är verkningslöst.
Bushido! håll upp garagedörrarna så spakar jag tången!
[YOUTUBE-ID]cPYXJFVoM00[/YOUTUBE-ID]
![]()

Eller vad säger alla ni som inte är Johansson?
Tog premiärturen på busan idag och jag tror faktiskt att det hände en del på hojfronten på 15 år, jag saknade både de mekaniska ABS-bromsarna och ramen byggd enligt 1984 års anti-styvhetskoncept.![]()
.
Jag vill också ut och brassa.
Hehe...![]()
Allt körande hit och dit i kombination med att den bara asfalten ligger hånfullt framför mina ögon gör ju att man bli tokig!Jag vill också ut och brassa.
![]()
Kanske måste ta en sväng med racehojen(givetsvist på avlyst område, aldrig över 30kmh och med dubbla kondomer med senap mellan ifall nån skulle fråga...Säkerheten framför allt.) innan jag river den också. Den är iofs redan semi-streetfightad sen ifjol, men vafan. När de sista delarna kommer i veckan så ska den fixas inför i år.
Nåväl, när soppapumpen monterats är det bara att tuta och köra för Herr Johansson? Typ?
....hmmm kanske svårt att få med sig en spade på hojen..... men det ligger säkert någon död ren efter vägen jag kan låna ett ben av som funkar lika bra

Hehe...![]()
Allt körande hit och dit i kombination med att den bara asfalten ligger hånfullt framför mina ögon gör ju att man bli tokig!Jag vill också ut och brassa.
![]()
Kanske måste ta en sväng med racehojen(givetsvist på avlyst område, aldrig över 30kmh och med dubbla kondomer med senap mellan ifall nån skulle fråga...Säkerheten framför allt.) innan jag river den också. Den är iofs redan semi-streetfightad sen ifjol, men vafan. När de sista delarna kommer i veckan så ska den fixas inför i år.
Nåväl, när soppapumpen monterats är det bara att tuta och köra för Herr Johansson? Typ?
Johansson har de börjat sopat gatorna i Östersund än?, så det inte bara är körbart för japs hojar?, sen vet du väll att gixxern ska va klar till bankörningen på molanda 30/31 maj ?![]()

|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |