Nithro
Lycklig
Hejsan
Försöker bli klok på om det går att regga en KTM 525 smr för LV.. Går det?
Var kan man kolla sånt?
Är det stört omöjligt om förra ägaren inte sitter på ett COC-intyg?
Kan väl inte vara så att man inte kan registrera en hoj om förra ägaren tappat bort ett papper? Eller? Vore ju hemskt.
Vet någon hur den ligger till i avgas och buller-perspektiv?
Är -04an typgodkänd för eu3-avgas-tjohejsan-kravet?
Måns
Försöker bli klok på om det går att regga en KTM 525 smr för LV.. Går det?
Var kan man kolla sånt?
Är det stört omöjligt om förra ägaren inte sitter på ett COC-intyg?
Kan väl inte vara så att man inte kan registrera en hoj om förra ägaren tappat bort ett papper? Eller? Vore ju hemskt.
Vet någon hur den ligger till i avgas och buller-perspektiv?
Är -04an typgodkänd för eu3-avgas-tjohejsan-kravet?
Måns
Last edited:

