MC i Kungälv

Last edited:
Liten varning för rollsbo krysset nattetid. Mc sheriffen har setts ett par gånger stående med släkta ljus inne på cykelbanan vid övergångstället i rollsbo, (vänster sida om man kommer från kungälv mot ytterby) e buskar o skit ivägen så man ser dom inte. Samt att dom är i ytterby väldigt ofta nu, kan iofs berod på att det nästan e laglöst här. Kryllar av moppefuckon som bara för oväsen samt kastar sten på balkongerna och efter att dom krocka med varandra nere i tunneln på cykelbanan vid station så är sheriffen här oftare ä vanligt.

Tänkte åka en sväng ifrån Hojride MC i morgon vid 12-tiden om någon är intresserad av att hänga på :-)

www.hojridemc.com

//Lynn

Lever den tråden???
Någon som ska ner till Götaplatsen i morgon Lördag??? Det har lovats sol och lite värmegrader över 10 strecket i allafall:)
Hade vart kul om några mer skulle ner och i så fall kanske åka ihop mot Götaplatsen:yoparty

Lever den tråden???
Någon som ska ner till Götaplatsen i morgon Lördag??? Det har lovats sol och lite värmegrader över 10 strecket i allafall:)
Hade vart kul om några mer skulle ner och i så fall kanske åka ihop mot Götaplatsen:yoparty

Förvisso ska jag ut och provköra i morgon men vet inte om jag hänger med på stadskörning det första jag gör... det var ju ett tag sedan jag körde sist och nu är det ju även på en ny hoj...
Kroppen måste nog få känna på hur det känns innan jag beger mig ner och kör med andra :)

Jag lurar lite på att åka en sväng imorgon.
Ska vi ses vid fästningsgrillen 11.00 ? För vidare färd mot stan ca 11.20 ?

hmm ja det kanske skulle vara en idé :)
Messar dig imorgon ang när jag åker ut ...

hmm ja det kanske skulle vara en idé :)
Messar dig imorgon ang när jag åker ut ...

Stan = Götaplatsen för att möta upp dom andra och kanske hänga med motardmaffian eller några andra som kör lite lugnare.... eller ta en egen vända i lagom tempo....
Kör inte så fort med nya moppen än.... :hihi

Stan = Götaplatsen för att möta upp dom andra och kanske hänga med motardmaffian eller några andra som kör lite lugnare.... eller ta en egen vända i lagom tempo....
Kör inte så fort med nya moppen än.... :hihi

*skratt* ja har ju också ny moppe :D
Mitt problem är ju att jag inte vet hur jag kör än :rolleyes:

Ska in till GP så tar gärna sällskap in dit. Hinner jag så e jag där senast 11.20 (Fästningen). E jag inte där då så vänta inte för min skull. Men de blir nog ingen motorväg för mig imorgon tänkte åka retard.

Woohoo!

Kungälvstråden lever igen :)
Jag som inte har nån hoj nu... Illa!

om vi är så många här i kungälv som kör hoj .. hur kommer det sig att vi aldrig sammlas ,, vid en samlingplats .. på helger .. så som man gör i göteborg

om vi är så många här i kungälv som kör hoj .. hur kommer det sig att vi aldrig sammlas ,, vid en samlingplats .. på helger .. så som man gör i göteborg

Vi kanske är för självständiga här utanför city-trycket:-p
Eller dåliga på planering? Bara hela grejen att lägga tid på att åka tråkig väg in till centrala Göteborg för att sedan ta sig därifrån igen gör ju att man (jag) skiter i det istället...

Själv föredrar jag att inte åka i för stor flock eller med massa folk jag inte vet hur de kör.. men visst skulle det kunna va kul ha en samlingsplats i Kungälv ändå!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show