hyosung comet

Nån som faktiskt kört en GT650? kikat lite på dem, men blir frukansvärt avskräckt av att databladet säger 240kilo torrvikt!!! är den byggd i bly eller? XD, jämför det med sv650'n 165kilo torrvikt så hmm....

Nån som faktiskt kört en GT650? kikat lite på dem, men blir frukansvärt avskräckt av att databladet säger 240kilo torrvikt!!! är den byggd i bly eller? XD, jämför det med sv650'n 165kilo torrvikt så hmm....
Torrvikten på GT650R: 208kg. GT650: 196kg. Effekt: 81,6 hp.

Lite trådlyft...

Var har ni hittat era billiga försäkringar?
Såg nånstans att någon betalade 4000kr, nån annan betalade 2200kr
Jag har kollat med 10 olika bolag, dyrast var Länsförsäkringar som ville ha 31267kr i hel.
Billigast var Bilsport-mc med 8254kr.

Alla ni som vet något om denna hoj har faktiskt skrivit ner mkt bra fakta, och det tackar jag hjärteligt för :)

Sen är det som vanligt här på SH att några muppar måste yttra sig utan vetskap o kunskap,, men det hör till.. jag tillhör den skaran i vissa trådar.. provkörning hoppas jag på i veckan..återkommer.......... :) Skriv gärna mer så länge..

Säkert en prisvärd mc,men akta dig för gamla modellen,den spricker vid styrhuvudet(ramen) snacka med en återförsäljare,dom vet.Den nya ,har ej hört något om den.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back