Nån som faktiskt kört en GT650? kikat lite på dem, men blir frukansvärt avskräckt av att databladet säger 240kilo torrvikt!!! är den byggd i bly eller? XD, jämför det med sv650'n 165kilo torrvikt så hmm....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torrvikten på GT650R: 208kg. GT650: 196kg. Effekt: 81,6 hp.Nån som faktiskt kört en GT650? kikat lite på dem, men blir frukansvärt avskräckt av att databladet säger 240kilo torrvikt!!! är den byggd i bly eller? XD, jämför det med sv650'n 165kilo torrvikt så hmm....
Torrvikten på GT650R: 208kg. GT650: 196kg. Effekt: 81,6 hp.

Förmodligen, jag kollade här.Vilken årsmodell gäller det? kikade här http://www.bikez.com/motorcycles/hyosung_gt_650_comet_2004.php står dry weight 240, dock kanske inte den pålitligaste källan, kan det vara wet weight kanske![]()
Alla ni som vet något om denna hoj har faktiskt skrivit ner mkt bra fakta, och det tackar jag hjärteligt för
Sen är det som vanligt här på SH att några muppar måste yttra sig utan vetskap o kunskap,, men det hör till.. jag tillhör den skaran i vissa trådar.. provkörning hoppas jag på i veckan..återkommer..........Skriv gärna mer så länge..
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |