Har nog ca 300 spänn i månaden ivår lya i centrala gbg vilket jag tycker är helt ok. DET SOM JAG REAGERADE PÅ I RUBRIKEN ÄR DOCK.....
Alla jävla elbolag som ringer ett par gånger om dagen (är hemma och är pappaledig) och dom försöker verkligen att våldta en med alla usla erbjudanden
Alla jävla elbolag som ringer ett par gånger om dagen (är hemma och är pappaledig) och dom försöker verkligen att våldta en med alla usla erbjudanden
själv hade jag en liten toppnotering i december, nära 2700:- för en månad, men efter att vi installerade en braskamin tog den i bruk i början av januari så sjönk våran förbrukning drastiskt, vi bor i en nybyggd enplansvilla på 130 kvm och har ved gratis (svärfar kör timmerbil och han får erbjudanden om att "plocka" med sig ved lite då å då, oftast är det folk som har gallrat i sin skog som bara vill bli av med det, ca 70% är björk så det är bara tacka å ta emot) han hämtade ca 40 kubik gratis för en månad sedan så det bör räcka nått år, ska bara orka ta tag i å dela samt klyva skiten

Är du ny här, eller? Enda sättet att få sympati på SH är att klota, få hojen stulen eller körkortet indraget.