Kolla din anonymitet

Är jag safe? :rolleyes:

Your computer is connecting to the internet at , , in the , with an ip of 93.182.170.70

Your UserAgent is being reported as:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; sv-SE; rv:1.9.0.8) Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8

Your Referer is being reported as:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=20
?t=202314

Your IP Address is 93.182.170.70

Your Host Name is c-93-182-170-70.cust.relakks.com

A trace to your phone comes back with an area code of: 0
Below is a map of where your computer is connecting to the internet.

Jag känner mig mer safe iaf. Precis testat Ivacy.

Your computer is connecting to the internet at Moscow, 48, in the RU, with an ip of 213.232.208.21

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.21022)

Your IP Address is 213.232.208.21

We could not find your Host Name, this is good!

Jag känner mig också trygg!

Your computer is connecting to the internet.

Your UserAgent is being reported as 007.

Your Referer is being reported as. CIA

Your IP Address dosent exist.

We could not find your Host Name, this is god!

A trace to your phone comes back with an answear Fuck Of ya morrons! a

mars3r.jpg

Jag känner mig mer safe iaf. Precis testat Ivacy.

Your computer is connecting to the internet at Moscow, 48, in the RU, with an ip of 213.232.208.21

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.21022)

Your IP Address is 213.232.208.21

We could not find your Host Name, this is good!

Hmm, var det inte du som för bara några timmar sedan skrev: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4117190&postcount=116
??
Varför betala för ivacy nu helt plötsligt ??

Last edited:
Your computer is connecting to the internet at Oslo, 12, in the NO, with an ip of 89.8.63.50

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; sv-SE; rv:1.9.0.8) Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8 (.NET CLR 3.5.30729)

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=20
?t=202314

Your IP Address is 89.8.63.50

hmm..varför får jag en ny IP-adress varje gång jag loggar in? nej, jag har inte Ivacy, och befinner mig inte i Oslo..

:rofl :rofl :rofl :rofl

Jag känner mig också trygg!

Your computer is connecting to the internet.

Your UserAgent is being reported as 007.

Your Referer is being reported as. CIA

Your IP Address dosent exist.

We could not find your Host Name, this is god!

A trace to your phone comes back with an answear Fuck Of ya morrons! a

mars3r.jpg

"nånting-nånting-123.dll kunde inte hittas - problemet kanske försvinner om du installerar om opera"

Är jag safe? :va

Code:
Your computer is connecting to the internet at Kiev, 13, in the UA, with an ip of 66.230.230.230  

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.16) Gecko/20080702 Firefox/2.0.0.16

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=41
?p=4117756

Your IP Address is 66.230.230.230

Your Host Name is relay.onlinemartin.org

To close for comfort..

Jag bor tydligen i en helt annan stad och använder ett helt annat isp. Men hursomhelst, så länge man inte laddar upp stora mängder så är det bara att fortsätta som vanligt oavsett om man är anonym eller inte. IPRED riktar sig mot de som sprider copyrightat material, inte svennar som tankar porr. Torrents kan kanske vara lurigt då man inte kan undvika att ladda upp saker, men det finns ju alternativ.

Jag betalar inte. Jag testar tjänsten gratis. Jag skall testa olika tjänster tills jag hittar en jag är nöjd med, som är gratis.

Det var ju det som var så bra med tor skrev du ju. Tor va ju det bästa som fanns.
Minns du inte det ?
Förklara gärna varför du överhuvudtaget testar ivacy när tjänsten inte är gratis.
Måste ju kännasmeningslöst att testa något som man vet att man inte kommer att använda.

Jag bor tydligen i en helt annan stad och använder ett helt annat isp. Men hursomhelst, så länge man inte laddar upp stora mängder så är det bara att fortsätta som vanligt oavsett om man är anonym eller inte. IPRED riktar sig mot de som sprider copyrightat material, inte svennar som tankar porr. Torrents kan kanske vara lurigt då man inte kan undvika att ladda upp saker, men det finns ju alternativ.

Jo de går att stänga av uppladning i vissa program:yoparty

Det var ju det som var så bra med tor skrev du ju. Tor va ju det bästa som fanns.
Minns du inte det ?
Förklara gärna varför du överhuvudtaget testar ivacy när tjänsten inte är gratis.
Måste ju kännasmeningslöst att testa något som man vet att man inte kommer att använda.

Det får stå för dig. Jag har skrivit om tor det jag har lärt mig genom att läsa mig till via olika forum etc. Jag fick inte nys om Ivacy förrän jag började googla i samband med att jag skrev i tården ifråga. Och Jag tycker Inte det är meningslöst att testa nya/olika programvaror. Tvärtom tycker jag det är intressant, om det rör något ämne jag är intresserad av.
Jag har märkt åtminstone två fördelar med Ivacy gentemot Tor. Det är att Ivacy funkar bättre med explorer samt att browsern inte laggar lika mycket.
Jag har aldrig betalat för något program, och jag har inte särskilt stor lust att börja göra det heller. Jag är övertygad om att det kommer gå att köra även dessa program gratis i sinom tid, om det inte redan går. Så långt har jag inte kommit än.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...