Bankörning & RR

Nån som vet om det är ok med helsystem, hur kinkiigt är det på falken?

Va grönt förra året med min, men i år vet man ju inte om det skärps till.
Ta med db killers , bättre att du åker dit och kollar innan A-torp, klarar du dig inte på Falken är A-torp garanterat kört.
 
Jag träffade företrädare för Falkenberg i januari och dom sa då att det skulle bli betydligt hårdare i år än tidigare. Plus att dom skulle investera i någon ny form av mätutrustning.
Både miljö och hälsa plus närboende var som iglar på dom om buller.

Jo förra året var dom ju jävligt säkra när dom dömde ut min hoj i R600 men när min hoj åkte sst600 (med andra kåpor) lät den tydligen mindre och gick igenom.

Kul när man behandlar alla lika........


Att klara 95 blir tyvärr omöjligt i alla fall för de flesta 600or. Vi klarade inte det på falken med orginalsystem 07.

Trött på idioterna som gnäller, bostätter man sig vid en motorbana / flygplats eller liknande så låter det ibland.
 
Va grönt förra året med min, men i år vet man ju inte om det skärps till.
Ta med db killers , bättre att du åker dit och kollar innan A-torp, klarar du dig inte på Falken är A-torp garanterat kört.

Mina db-killers som jag köpte kunde jag inte märka nån större skillnad med men jag håller på att mecka dit orginalljuddämpare, får hoppas den går framåt med de på bara :)

Jävla gnällrövar som bor utmed banorna.

Jo förra året var dom ju jävligt säkra när dom dömde ut min hoj i R600 men när min hoj åkte sst600 (med andra kåpor) lät den tydligen mindre och gick igenom.

Kul när man behandlar alla lika........


Att klara 95 blir tyvärr omöjligt i alla fall för de flesta 600or. Vi klarade inte det på falken med orginalsystem 07.

Trött på idioterna som gnäller, bostätter man sig vid en motorbana / flygplats eller liknande så låter det ibland.

Förhoppningsvis blir det väl jämnare och mera rättvisa mätningar med det automatiserade mätsystemet som tydligen satts upp.
 
Last edited:
Var i Byn köper jag lämpligast färg som ska sprutas med biltemasprutan på kraschkåporna? Inget vattenbaserat lull-lull dock.
 
2 DAGAR KVAR, Måndag, tisdag sedan är det Kvällsträning!


Enligt SMHI ca 8 grader och inget Regn!!
 
Anderstorp på tisdag!!! Till det hutlösa priset av 550 kr för 90 min körning. Men racing ska ju kosta så........

Vem ska med?
 
Anderstorp på tisdag!!! Till det hutlösa priset av 550 kr för 90 min körning. Men racing ska ju kosta så........

Vem ska med?

Jag har tänkt åka om jag kommer i skinnstället, och så är det alltid spännande o se om hojen fungerar efter vinterns fulmekande. :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top