Nån som vet om det är ok med helsystem, hur kinkiigt är det på falken?
Jag vet iaf att jag inte har en chans med mitt helsystem satan i gatan vilket ljud
blir nog tom att köra med DB killer i när det är bulledagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nån som vet om det är ok med helsystem, hur kinkiigt är det på falken?
Nån som vet om det är ok med helsystem, hur kinkiigt är det på falken?
Jag träffade företrädare för Falkenberg i januari och dom sa då att det skulle bli betydligt hårdare i år än tidigare. Plus att dom skulle investera i någon ny form av mätutrustning.
Både miljö och hälsa plus närboende var som iglar på dom om buller.
Va grönt förra året med min, men i år vet man ju inte om det skärps till.
Ta med db killers , bättre att du åker dit och kollar innan A-torp, klarar du dig inte på Falken är A-torp garanterat kört.
Jo förra året var dom ju jävligt säkra när dom dömde ut min hoj i R600 men när min hoj åkte sst600 (med andra kåpor) lät den tydligen mindre och gick igenom.
Kul när man behandlar alla lika........
Att klara 95 blir tyvärr omöjligt i alla fall för de flesta 600or. Vi klarade inte det på falken med orginalsystem 07.
Trött på idioterna som gnäller, bostätter man sig vid en motorbana / flygplats eller liknande så låter det ibland.
Sweet!
Hur ser det ut med helgpass, kvällsträningar, träningstider, upplägg (grupper) och avgifter?
Var i Byn köper jag lämpligast färg som ska sprutas med biltemasprutan på kraschkåporna? Inget vattenbaserat lull-lull dock.
2 DAGAR KVAR, Måndag, tisdag sedan är det Kvällsträning!
Enligt SMHI ca 8 grader och inget Regn!!
Var i Byn köper jag lämpligast färg som ska sprutas med biltemasprutan på kraschkåporna? Inget vattenbaserat lull-lull dock.
Anderstorp på tisdag!!! Till det hutlösa priset av 550 kr för 90 min körning. Men racing ska ju kosta så........
Vem ska med?

Är det alla luncher på ful-thaien vid ramberget?Jag har tänkt åka om jag kommer i skinnstället
Jaha, då var licensen bärgad på Falkenberg i ett strålande solsken!!!![]()
![]()
![]()

Anderstorp på tisdag!!! Till det hutlösa priset av 550 kr för 90 min körning. Men racing ska ju kosta så........
Vem ska med?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |