Vilket är det bästa "dölja fildelning" gratis programmet nu?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Sett flera betal varianter och det är inte intressant.

Behöver ingen dölja funktion när jag surfar i IE men önskar att få använda min Azureus i lung och ro.

Man kan väl köra 24-bitars kryptering så att man inte ser att det är torrents. Finns med i µtorrent vet jag.

Löser dock inte problemet med att ditt IP syns utåt, då får du köra VPN.
/B

Man kan väl köra 24-bitars kryptering så att man inte ser att det är torrents. Finns med i µtorrent vet jag.

/B

men ta det gärna på "dummies"-nivå så en vanlig dödlig förstår vad göra...

Något som detta vore perfekt.

Installerar ett "dölja" program. Ställer in det att vara aktivt på Azureus.
När jag startar Azureus hoppar det igång och döljer det hemska jag håller på med för lagens långa arm.

Azureus (VUZE) är crap, fixa utorrent istället till att börja med. För att dölja IPadress kan du ta en sån betaltjänst, optimal hastighet garanteras ej. Då går din trafik genom en speciell server.

Jag vet inte, orkar inte ta reda på heller men borde gå att köpa en till dator och fixa någonting liknande själv.

Så länge som inte frälsningsarmen öppnar en VPN-tjänst så kan du nog se dig om i stjärnona efter en gratis VPN.
dom jag angav kostar runt 50:-/månad, vilket jag personligen tycker är gratis.
Precis som föregående talare skrev: Det kostar att hålla med bandbredd och servrar. Det räcker inte med en gammal P4 med 2GB ram för att fixa det.
Bandbredd lär det ju gå en del också. Och inte att förglömma, IP-addresser är inte gratis.
Så med risk att göra dig besviken, men vill du inte betala så kan du glömma vpn.
Då får du köra typ Oneswarm eller gnunet, m.fl, vilket iofs inte är fy skam.

/B

Hur trygg kan man känna sig med kryperat utorrent?

Då Tele2, åtminstone för tillfället, inte sparar några IP-nummer och därmed inte har några IP-nummer att lämna ut när någon vill klämma åt dig för att du tagit deras filmer så är väl ett abonmang hos TELE2 förnärvarande den bästa lösningen om man vill behålla hastigheten och tanka "säkert".

Såååå...

Nu har det ju gått ett tag sen sist och jag antar att det är många som provat dom olika Vpn-tjänsterna?

Vilken är för tillfället den bästa? Vill ju kunna ladda ner massa skojsigt utan problem :brynad

Hotspot Shield, gratis, hastigheten går upp och ner, ska visa reklam längst upp i browsern, gör så för det mesta men tar ibland hela fönstret.
Funkar men irriterande.

Ett litet sidospår: utorrent har en inställning som heter "IP/värdnamn att rapportera till trackern:" Men det innebär väl fortfarande att den riktiga IPn kan ses av den som slangar från mig?

Inte för att jag har IP-hysteri, är mest yfiken.

Byt internet leverantör till
Alltele (Fiber genom stadsnätet & ADSL)
Banhof (Fiber genom stadsnätet & ADSL)
Tele2

Dessa sparar inte IP nummer & kan ej heller lämna ut några. Du har bra speed & behöver inte betala nå xtrai

dom flesta vpn tjänster är inte utvecklade riktigt än för att klara av rusnings traffiken som dom har fårr sen IPRED lagen slog igenom nyligen.

Dom har fått massor av nya kunder & därmed har trafiken slöats ner.

Tror personligen att ipredator kommer att bli bra i framtiden. Men det är bara vad jag tror

Uffe

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026