Tretti!

Oroa dig inte, det blir mycket värre inom kort. Prostatabesvär, gråa hår, dåligt minne osv. I värsta fall svikande erektion också!

Sen dör man.

Grattis! Om du tyckte 20- 30 gick fort så kan jag säga att
30 till 40 kommer gå ännu snabbare:D

Var konstigt inatt, Jag gick och pinkade 4-5 gånger och sen vaknade Jag av mig själv kl 05.45 och kännde ett oerhört sug efter sjörapporten:va När Jag sedan gick upp ur sängen kännde Jag hur knäna ömmade och i spegeln såg Jag en blank panna hånle åt mig där hårfästet var i går:mad: Nu har Jag ätit kroppkakor å vaheter det va-vaheter det nu igen sylt å nu ska Jag ha bröstsocker och en cognac.

:sjuk

Oroa dig inte, det blir mycket värre inom kort. Prostatabesvär, gråa hår, dåligt minne osv. I värsta fall svikande erektion också!

Sen dör man.

Gråa hår och dåligt minne har Jag haft sen Jag var 17. Ligga får man ju inte jallafall.

Hittade en bättre tube :banana

[YOUTUBE-ID]jkNECefUSfY&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Var konstigt inatt, Jag gick och pinkade 4-5 gånger och sen vaknade Jag av mig själv kl 05.45 och kännde ett oerhört sug efter sjörapporten:va När Jag sedan gick upp ur sängen kännde Jag hur knäna ömmade och i spegeln såg Jag en blank panna hånle åt mig där hårfästet var i går:mad: Nu har Jag ätit kroppkakor å vaheter det va-vaheter det nu igen sylt å nu ska Jag ha bröstsocker och en cognac.

:sjuk

Cheer up! Jämn och slät avföring och inget blod i urinen är inte att förakta!

Grattis! Om du tyckte 20- 30 gick fort så kan jag säga att
30 till 40 kommer gå ännu snabbare:D

fan:( Jaja, får jag ligga några gånger till bara och kanske skrämma skiten ur en kommunalpolitiker någon gång så är Jag nöjd sen.

Någon som är med på en spa/dödshjälpresa till Prag framåt höstkanten?

fan:( Jaja, får jag ligga några gånger till bara och kanske skrämma skiten ur en kommunalpolitiker någon gång så är Jag nöjd sen.

Någon som är med på en spa/dödshjälpresa till Prag framåt höstkanten?

Spa har vi väl inte tid med om vi ska få dödshjälp. Kan inte ta ut så mycket semester.

Okej, men prostatabesvär och psoriasis då. Det har du inte haft än!

Edit: Läsglasögon också!

Sant. Då har man lite kvar att se fram mot i alla fall..

Cheer up! Jämn och slät avföring och inget blod i urinen är inte att förakta!

Jag fick plommonbrännvin igår så jämn var den kan Jag lova.:gnissla

Spa har vi väl inte tid med om vi ska få dödshjälp. Kan inte ta ut så mycket semester.

Sant. Tänkte bara liva upp det lite. En korv å lite surkål kan man väl få innan jallafall?

Last edited:
TRETTI Vad fan hände?

Det ska jag tala om.

Först föddes du...hade en hyffsad barndom.
Växte upp, blev en lätt ligistisk tonåring men det gick ändå OK.
Du fyllde 20 och levde livets glada dagar i några år med mycket party och polare för hela slanten.
Sen vid 25 träffade du drömtjejen och tänkte att slut med krog och party nu ska det mysas och kanske om några år ska det bildas familj.
Drömtjejen visade sig efter nåt åt vara puckot from hell, det tog slut.
Du har varit bitter några och nu....

:cpparty :pussa :banana har du fyllt 30 år.

Massor med grattiskramar till dig Teo!! :krama

//Madelene

PS: Fast vi aldrig har träffats...vilket jag faktiskt skulle vilja bara för att se vad du är för en filur. :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg