Motorjournalen smäller Loaded BMW M3..ouch!

Även om han dolde det väl på utsidan så grät han floder inombords :gråta
Undrar hur Motorjournalen löser det där? Bogserar hem den gratis å bjuder på en burgare? :gnissla

Artikeln säger att bilen är lagad till en kostnad av 300lök. Kostnaden delades mellan FB och motorjournalen.

Äsch, det var ju bara en gammal M3a. :hihi

Det kommer upp ett par tankar när jag ser klippet.

1. Pinsam tystnad fick nog en helt ny innebörd när ägaren konfronterade föraren. Fy fan hur killen som körde ska må efter en sån grej.

2. Undra om trovärdigheten sjönk hos de på motorjournalen efter en sån här grej?
Visst, självklart sker det misstag då och då oavsett hur skicklig chaufför man är. Men ponera att dom frågar nån snubbe att få låna hans bil under ett program, "jaha, var det du som kraschade den där BMWn?"..

Shit vad jobbigt.
Men men, de kirrar till det och tar kostnaden vilket jag anser är det bästa man kan göra efter detta.

Äsch, det var ju bara en gammal M3a. :hihi

Det kommer upp ett par tankar när jag ser klippet.

1. Pinsam tystnad fick nog en helt ny innebörd när ägaren konfronterade föraren. Fy fan hur killen som körde ska må efter en sån grej.

[YOUTUBE-ID]W91mXr8nPLU[/YOUTUBE-ID]

Fast lite värre kanske.

Undra om trovärdigheten sjönk hos de på motorjournalen efter en sån här grej?

Vilken trovärighet? Programet är ett vansinnigt fisigt försök till att göra ett svenskt TopGear genom lite snygga filter i FinalCut. Dessutom blir jag bara irriterad på när killen som körde bilen pratar. Klämkäckare människa får man leta efter. han skulle emigrera till barnkanalen.

Vilken trovärighet? Programet är ett vansinnigt fisigt försök till att göra ett svenskt TopGear genom lite snygga filter i FinalCut. Dessutom blir jag bara irriterad på när killen som körde bilen pratar. Klämkäckare människa får man leta efter. han skulle emigrera till barnkanalen.

Tjaa, någon trovärdighet lär dom ju ha med tanke på de bilar dom provkör?
Sen har ju det inte direkt något med kvalitén på programmet i sig att göra. :)

Klanka inte på M...dom har fan gjort dom bästa motorprogrammen som producerats i Sverige iaf, med tanke på hur vedervärdiga program man sett under åren ska man vara tacksam över att dom finns!

Misstag kan alla göra, även om just detta var en aning pinsamt....

Teo, har du fått lappsjuka där på öjn? du surar ju på det mesta! :hihi
/50% Gotlänning....

Hmmm... en av dom snabbaste bilarna dom provkört i motorjournalen förmodligen och vem sätter dom bakom ratten då? -Kenneth!!
Den andre snubben (Peter) ger ju ett rätt gediget intryck när han rattar på bana men Kenneth kör väl mest udda utdöda bilmärken med putslustiga kommentarer till.

Om jag var ägare till den bilen hade jag nog lämnat över bilnycklarna med kommentaren -krashar du den så har du köpt den.

:hihi jobbigt som faen och helt klart anledningen till att jag inte lånar folks fordon..

Klanka inte på M...dom har fan gjort dom bästa motorprogrammen som producerats i Sverige iaf, med tanke på hur vedervärdiga program man sett under åren ska man vara tacksam över att dom finns!
Nja, har du inte missat att trafikmagasinet mellan -78 och -97 med Crister Glenning? Det var ett motorprogram som hette duga det.... :yoparty

Hmmm... en av dom snabbaste bilarna dom provkört i motorjournalen förmodligen och vem sätter dom bakom ratten då? -Kenneth!!
Den andre snubben (Peter) ger ju ett rätt gediget intryck när han rattar på bana men Kenneth kör väl mest udda utdöda bilmärken med putslustiga kommentarer till.

Om jag var ägare till den bilen hade jag nog lämnat över bilnycklarna med kommentaren -krashar du den så har du köpt den.

Tyckte också det var lite skumt... Peter har ju både tävlat och kört det mesta.

Kan höra snacket innan! "men vafan Kenneth, det är din tur nu, klart du ska få testa att köra lite bana! det kommer gå fint ska du se! "

NOT!

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back