Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gottis, har du utvecklats något sedan du mesade runt på Anderstorp, eller ska du sota igen en hoj till?![]()
fint väder!
när drar kvällskörningarna på falkenberg igång?
fint väder!
när drar kvällskörningarna på falkenberg igång?
Vad e det som händer den 6 maj. E det någon tävling iom att det e föranmälan. Någon som vet?
Fan vad kasst att det e många dagar i juni och juli som det bara e gathojar, vad e det för jävla skit !?
Vad e det som händer den 6 maj. E det någon tävling iom att det e föranmälan. Någon som vet?
Fan vad kasst att det e många dagar i juni och juli som det bara e gathojar, vad e det för jävla skit !?

SM är 16-17:e med träning fredag den 15:e
Kanske försker de bara vara lite mer tydliga än förra året. Jag och Flugan kom ner utan att ha föranmält oss tillsammans med många andra medans många andra hade föranmält sig trots att det inget stod om det på hemsidan.
Dock löste det sig med en extra grupp och lite mindre körtid men det var ganska irriterat ett tag![]()

Måste man föranmäla sig nu innan till träningarna![]()
Förra året kunde man föranmäla sig. Vet inte hur det gick till eller hur länge dom höll platserna jag blev aldrig nekad att köra. Föranmäld eller ej.
Kanske lika bra att ringa innan är det jättemånga föranmälda är det kanske ingen ide att åka ner. Bra om det inte blir först till kvarn, då man kanske måste vara på platsen vid 2 för att få köra.
BARA 8 Dagar kvar!!!!!!!
Vilka kommer?
Vem gör årets första vurpa?
Vad är det bara åtta dagar kvar till?
Förra året kunde man föranmäla sig. Vet inte hur det gick till eller hur länge dom höll platserna jag blev aldrig nekad att köra. Föranmäld eller ej.
Kanske lika bra att ringa innan är det jättemånga föranmälda är det kanske ingen ide att åka ner. Bra om det inte blir först till kvarn, då man kanske måste vara på platsen vid 2 för att få köra.
BARA 8 Dagar kvar!!!!!!!
Vilka kommer?
Vem gör årets första vurpa?
( hoppas det är varmt nog, jag fryser nu brrrrJag kommer den 15 april( hoppas det är varmt nog, jag fryser nu brrrr
)
Jag med... om jag får ihop hojen tills dess.
Nån som vet om det är ok med helsystem, hur kinkiigt är det på falken?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |