MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Packar ner en termos m kaffe o en med näringsdryck.

Eller, miniost, ölkorv, kex, äpplen, kanelsnäckor, en extra påse nätter, snickers o saltlaktist som booster...

Packar ner en termos m kaffe o en med näringsdryck.

Eller, miniost, ölkorv, kex, äpplen, kanelsnäckor, en extra påse nätter, snickers o saltlaktist som booster...

Du är mao en såndär termosförstörare! :mad:

Ett par flaskor vatten, kanske en med saft också. Några mysiga mackor med brie och salami. Till efterrätt blir lite kakor och muffins.

Soooooooon there will be avslöjat goooo info!! ;)

Last edited:
de undrade jag me..
skall bli kul att komma dit på morgonen om man hittar plats att ställa hojen :D
tänk dom som jobbar på macken vad dom tänker när vi dyker upp :hihi

haha precis, det gäller nog att vara i tid. annars får man ingen traditionell frukost mc baguette =) och tänk på maten sen... gissar att det delas upp på 2 ställen...

haha precis, det gäller nog att vara i tid. annars får man ingen traditionell frukost mc baguette =) och tänk på maten sen... gissar att det delas upp på 2 ställen...

mm precis jag skall nog äta hemma istället kan inte lita på att de är nått kvar på macken hahaha
ohh jag tycker verkligen synd om dom som skall göra maten till oss, jag kommer ihåg hur de va på National rundan tog ganska lång tid innan man fick maten och personal sprang runt i panik haha och ändå så va vi inte så många :D

mm precis jag skall nog äta hemma istället kan inte lita på att de är nått kvar på macken hahaha
ohh jag tycker verkligen synd om dom som skall göra maten till oss, jag kommer ihåg hur de va på National rundan tog ganska lång tid innan man fick maten och personal sprang runt i panik haha och ändå så va vi inte så många :D

ehehehehehe precis, tog tid innan man fick maten då... svårt som fan för dom att leverera så mycket mat... tänk om det börjar regna SHIT då bränner maten inne hehe

ehehehehehe precis, tog tid innan man fick maten då... svårt som fan för dom att leverera så mycket mat... tänk om det börjar regna SHIT då bränner maten inne hehe

hahaha sant undrar om vi får plats där inne jag skall inte sitta på marken och äta :brinnerup

hahaha sant undrar om vi får plats där inne jag skall inte sitta på marken och äta :brinnerup

vi får se hur det blir ! 178 pers för respekt med sig, kan inte finnas många resturanger som tar så många... iafall inte som utan bra framförhållning.. jag gissar på en uppdelning :tummenupp

Last edited:
vi får se hur det blir ! 178 pers för respekt med sig, kan inte finnas många resturanger som tar så många... iafall inte som utan bra framförhållning.. jag gissar på en uppdelning :tummenupp

de får vi se och glöm inte att de är fortfarande en månad till vi kommer säkert va över 200st...skit kan inte vänta haha :tuttar

de får vi se och glöm inte att de är fortfarande en månad till vi kommer säkert va över 200st...skit kan inte vänta haha :tuttar

haha ja det börjar bli lite nervöst... jag måste lägga på nytt framdäck oxo... inte bra att köra med slicks =)

samma här faktiskt..vad blir de för däck??

köpte det förra sässongen... tror det blev michelin pilot road... från mcdäckonline... billigt och bra... har kört på dom däcken innan och varit nöjd, själv då ?

hej alla glada................ tbx igen..............vet inte vad jag menade... men fick in ett inlägg till iaf....

Herregud, har folk inget annat för sig den dagen än att köra hoj!? :dummer Komma dragandes från halva/hela Sverige och lusa ner dom skånska vägarna!

Det är klart alla vill komma på Södrasverigevårturen 2009 - För alla oss söder om Sundsvall. :tummenupp :D :banana

Jäklar... 178 st... finns det så många hojar igentligen :dummer

Jag tror det finns runt 300k hojar i Sverige. Men då är det inkl. 125:or, guldvingar, etc, etc, etc. Räknar man bara sporthojar, sporttouring och sportiga touringhojar blir det färre. Har dock ingen aning hur uppdelningen ser ut.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back