Idag blev suget för stort!

Tysken såg nervös ut när jag drog iväg på hojen.

Detlef, Detlef för f_n:hihi

Måste tyvärr bräcka dig där Peter... när jag hämtade hojjen åkte jag ca 40 mil i 2-3 minus och snöoväder + slitet/helt olagligt framdäck... Det var ganska blandad skräck och glädje...:gnissla

Men sitter man på en kawa så kör man bara..? :tungan

God forsättning alla!

hehe, jepp du vinner, priset blir en promenad i omgivningen med moppen på ryggen...:)
 
Last edited:
samma här! (sjukt bra kvalitet i know..) :yoparty

[YOUTUBE-ID]A4-zomcgs0M[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Skärpning!
Vi behöver ju actors till 2k9 filmen :yoparty
Köp en spargris och ge nyckeln till Far din :tummenupp


2k8 filmen va ju grymt bra :Bugar
men d va lite för lite sporthoj i den...
hojta till När du har Audition för 2k9 så löser vi d :D
 
Last edited:
2k8 filmen va ju grymt bra :Bugar
men d va lite för lite sporthoj i den...
hojta till När du har Audition för 2k9 så löser vi d :D

Man tackar! Alltid kul att höra :)

Nu har jag själv sporthoj så risken är rätt stor att det blir mer sporthoj än motard denna gång.
Har börjat smida lite planer såhär i det dystra mörkret :tummenupp
 
Last edited:
I förrgår togs premiärturen -09! 1,5km tomgångs puttrande ut till asfalten, sen 500m tokgasande vände 500m tillbaks på 3-2 cyl 1.5km tillbaka i en dieselvan. Men jag var först i trestad!:fyllisar
 
Puttra 600 meter idag för att testa nya gaffelbenen (som kom igår från USA) på 01 gsxr 1000 fysatan vad gött o köra. imorgon blir det en längre tur.

:yoparty :squid bara det är tort, sol och +4 så kör jag korta sträckor in till stan och tebax.
 
Prämiärtur fem mil idag, härligt.
Lite kallt i 200 men annars var det ju så gott som vår.
:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top