Nu får det vara nog!!!!!

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
frieri_864131t.jpg
:zpy :zpy :zpy :zpy :zpy

Alla media har tjatat om det där hela dagen.

NU FÖRVÄNTAR JAG MIG ATT SLIPPA HÖRA
NÅGOT MER OM DE DÄR TVÅ TILLS DE SKA SKILJA SIG!
:mad:

Jag försökte kolla lite som en mild form av S&M men det gick inte. Jag kräks av det där!

Jag vill läsa om Maddes vänsterprassel med en förtidspensionerad halvalkoholiserad raggare med skuldsanering.

Det är för lite skandaler i det svenska kungahuset för att jag ska orka bry mig annars...

Kul att be om sina föräldrars tillåtelse när man snart är pensionär! Hon är ju för fan snart kärring, kan hon inte inse det och skaffa sina fula ungar och leva ett stilla och tillbakadraget liv?
Först hade vi en ful kung att representera Sverige, nu har vi snart hans fula dotter? Kunde vi inte ha fått den snygga åtminstone!!?? :mad:

Jag vill läsa om Maddes vänsterprassel med en förtidspensionerad halvalkoholiserad raggare med skuldsanering.

Det är för lite skandaler i det svenska kungahuset för att jag ska orka bry mig annars...

:rofl Eller att bajsmannen är Lillprins Karl-Filips alter ego.

Jag har bara väntat på att ngn här inne skulle starta en tråd och spy galla på dem :D

BostonGurka: Lite motsägelsefullt att hata det så pass och sedan vara den som startar tråden.

Själv är jag en av de som gläds med dem.

om man nu hatar all uppmärksamhet i media osv. varför spär man på det genom att starta en tråd om det? själv tror jag att TS inte kan få nog av kungafamiljen och döljer det genom att officiellt gå ut så här:hihi

slår vad om att TS läser DAM och Se&Hör på toan :arsele

Du hatar dom och är trött på att höra om dom så då är ju det självklara att starta en tråd om det hela så du kan prata ännu mer om det.

Jag har alltid tyckt den där Daniel ser lite slirig och opålitlig ut... Skulle nog inte köpa en bil av honom.

Håller med... Hade på radion idag på jobbet och dom tjatade hela jävla tiden om den där förlovningen! Vem faan bryr sig?? Och det första jag läste på lokaltidningen var att dom förlovat sig....... Det är ju inte sånt man vill läsa utan SKANDALER!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg