Strömberg
Kör alltid för fort!!
Som sagt, kompisen har en Yamaha 450 -03.. idag när vi va på isen så började växellådan krångla... När man kör hojen på 1:an,2:an,3:an så finns inga problem.. men när man lägger i 4:an så rycker hojen, växeln läggs i hur lätt som helst.. men känns som den rycker på 4:an, typ som att nån kugg är borta...ligger man på jämt varvtal så låter de som att varvet rusar lite när den "tappar" greppet i lådan... låter inget bra alls.. Finns de någon som varit med om detta förut??vad kan de va?? den är så klart bara 4 växlad...
Tacksam för tips...
Mvh Strömberg
Tacksam för tips...
Mvh Strömberg