Bubbelbad eller massagedusch??

Tycker du ska köra på en sånhär till badrummet (bild1), sen om du nu har lite plats utomhus så släng dit en trevlig badtunna(bild2). :tummenupp

Hmmm, ser väldigt nice ut, men den där varianten skulle nog uppta hela badrummet.. rummet är 175 x 412 cm, väldigt långsmalt alltså...

Gott om plats på tomten har jag (2500 kvm) men att elda badtunna tar ju typ en hel dag... då skulle man snarare ha ett utomhus-spa.. men de kostar väl typ 70000 har jag sett och då faller valet på en ny hoj istället:tummenupp

Ger inte det prylpoäng? Ok, då ställer jag nästa viktiga fråga (eftersom det mest är män som svarat här)
Vilket är mest killmagnet? Bubbelbad för två eller massage/ångdusch med stereo och hela kittet?

Med sådana prylar skulle jag bara tänka på hur dyr du måste vara i drift... :näsblod

Hmmm, ser väldigt nice ut, men den där varianten skulle nog uppta hela badrummet.. rummet är 175 x 412 cm, väldigt långsmalt alltså...

Gott om plats på tomten har jag (2500 kvm) men att elda badtunna tar ju typ en hel dag... då skulle man snarare ha ett utomhus-spa.. men de kostar väl typ 70000 har jag sett och då faller valet på en ny hoj istället:tummenupp

Just den badtunnan jag hade på bild där va faktist termostatstyrd men jag hade personligen valt en vedeldad.

Vilket är mest killmagnet? Bubbelbad för två eller massage/ångdusch med stereo och hela kittet?

För jag har ju redan verkstad och cementblandare och det hjälper ju till en viss del:hihi :hihi

Japp, jag har egen brunn också..

En tjej som har verkstad och cementblandare behöver inte mer killmagnet.

Då är vi nöjda med att duscha ståendes i ett vanligt badkar, med vanligt munstycke!

Vill man lyxa till det kan man ju duscha tillsammans och göra kissbomber på varandra (kan tjejer göra såna? :va)

Dush!
Bad är för sköna avslappnade tillfällen medans duschen är superbekväm i det vardagliga livet.
Hade jag varit dig hade jag satsat på en enkel vanlig duschkabin och fixat till ett bubbelkar utomhus,finns inget skönare än att ligga och titta på stjärnorna i -15 eller kallare i +38 vatten och en whiskey i näven.
Naturliga samlingsplatsen på en fest fram på småtimmarna och man kommer att tjatas till att ha fest ofta(+ eller -,välj själv).

Henrik

Dush!
Bad är för sköna avslappnade tillfällen medans duschen är superbekväm i det vardagliga livet.
Hade jag varit dig hade jag satsat på en enkel vanlig duschkabin och fixat till ett bubbelkar utomhus,finns inget skönare än att ligga och titta på stjärnorna i -15 eller kallare i +38 vatten och en whiskey i näven.
Naturliga samlingsplatsen på en fest fram på småtimmarna och man kommer att tjatas till att ha fest ofta(+ eller -,välj själv).

Henrik

Det där var riktigt intelligent tänkt:tummenupp Ja det är supernice, har varit på hotell och legat och bubblat i underbar jacuzzi samtidigt som det snöade:)

Men du verkar inte nöja dig med bag-in-box direkt...:näsblod

Jorå, jag är superbillig i drift, är nästan nykterist

Last edited:
En tjej som har verkstad och cementblandare behöver inte mer killmagnet.

Då är vi nöjda med att duscha ståendes i ett vanligt badkar, med vanligt munstycke!

Vill man lyxa till det kan man ju duscha tillsammans och göra kissbomber på varandra (kan tjejer göra såna? :va)

KISSBOMBER??? Det där måste du utveckla!?

KISSBOMBER??? Det där måste du utveckla!?

Duschrumsgrej för killar, man nyper ihop förhuden och kissar tills man inte kan hålla ihop längre, sedan släpper man av riktat mot någon inte ont anande...

Jag har gudskelov bara hört talas om det som en grej hockey-pojkar håller på med...

Duschrumsgrej för killar, man nyper ihop förhuden och kissar tills man inte kan hålla ihop längre, sedan släpper man av riktat mot någon inte ont anande...

Jag har gudskelov bara hört talas om det som en grej hockey-pojkar håller på med...

mmmmm viiisst!!!! :tungan

Jorå, jag är superbillig i drift, är nästan nykterist

Det är ett stor plus. :)

Men bubbelbad eller lyxdusch signalerar annars höga förväntningar på dyra krogbesök o sånt.

Fixar en tjej ett vanligt porslinsbadkar utomhus med 38+ i vattnet, snö på backen och stjärnfall så duger det gott för mig. :tummenupp

Mitt tips är fortfarande en hyffsad dusch inne och gärna en tunna eller liknande utomhus.

hmmm. känns som om jag nästan hellre skulle låta någon käka bönor och sitta i mitt vanliga badkar.... än din variant av massagedusch....

Ok, lika bra att du avslöjar ditt rekord. Hur högt kommer du? prickar du taket? :hihi

Det är ett stor plus. :)

Men bubbelbad eller lyxdusch signalerar annars höga förväntningar på dyra krogbesök o sånt.

Fixar en tjej ett vanligt porslinsbadkar utomhus med 38+ i vattnet, snö på backen och stjärnfall så duger det gott för mig. :tummenupp

Mitt tips är fortfarande en hyffsad dusch inne och gärna en tunna eller liknande utomhus.

Jag är en mkt. enkel kvinna men som gillar att njuta av livets små guldkanter på tillvaron:tummenupp
Lägger hellre pengar på att ha det skönt och bekvämt hemma än springer på lyxkrogar!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back