Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
damen, det är väl klart man ska ha duschen, det ska gå snabbt när lusten faller på!![]()
jobbade ett tag med att installera kar, hoppas du inte har en fallfärdig kåk som en av mina kunder hade då vi räknade ut att golvet inte skulle hålla för ett stycke kar på 2x2 m med vatten i. och ett badkar neddunsande i köket nedanför är inte att rekommendera!
Jag tror att jag har kommit till den slutsatsen att en helt vanlig duschhörna får duga inomhus och att istället satsa på ett utomhus-spa också![]()
Ska diskutera saken med min snickare idag;-)
Har bestämt mig nu! Blir en "vanlig" dusch inne och en sån här ute!
Har varit och beställt idag![]()
Eftersom du har egen brunn så säger jag dusch. Inte så kul att inte kunna använda badkaret på sommaren eftersom vattennivån i brunnen inte är den högsta. Dessutom så använder man duschen mer än man gör med ett badkar.
Man kan duscha stående i ett badkar, men man kan omöjligen bada i en duschkabin. Hur kan det vara bättre att använda en sak som bara går att ha till en sak när man kan välja en som är bra till två?![]()
![]()
![]()
Jag som tyckte att jag nu hade fixat en bra lösning på problemet?
Dusch inne, bad ute
Din lösning blir nog skitbraNackdelen är att det nog blir lite småkyligt att bada på vintern, men annars funkar det nog bra
Bara du blir nöjd så är det definitivt den bästa lösningen i och med att det är du som ska bli nöjd, jag sa bara till mitra att jag tycker att bad är att föredra framför dusch eftersom den går att använda till både och. Om man nu måste välja antingen en eller den andra menar jag![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!