Ska dumpforumet fortsätta?

Ska dumpforumet vara kvar?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Rösta i ovan poll.

Framtiden för dumpforumet bestäms av pollens resultat. Så ALLA som läser detta, RÖSTA....

Alla trådar i forumet har stängts då det i min mening drar till sig fel sorts skara och ger intrycket att SH är för och står för de starka åsikter bara för att de inte tas bort. Så är inte fallet... det blir för mycket tid att lägga på att hantera dumpforumet om det ska vara kvar med samma regler som nu.

Om dumpforumet är kvar, förbli alla trådar stängda och nya får startas.

Anses det att Dumpforumet absolut inte tillför SH något, så tas det bort helt.

De trådar som visat sig i dumpforumet kommer inte heller tillåtas i vanliga OT-forumet. Det forumet kommer istället modereras hårdare och rensas från likartade trådar som befinner sig i dumpforumet.

Sportbike har gjort ett bra jobb, men vi kan behöva en moderator till för att sköta jobbet i OT om dumpforumet tas bort. PM mottages gärna hursomhelst.

Last edited:
Vilka ämnen menar du? Politik? Droger? Allt i hela dumpforumet?

Jag tycker det ska fortsätta som vanligt.

Ta bort skiten.
Jag surfar ibland från jobbdator där jag vet att jag är övervakad och då duger det inte att besöka sidor där droger och andra känsliga ämnen diskuteras.

ah låt de va kvar vill man inte titta behöver man inte

Ta bort skiten.
Jag surfar ibland från jobbdator där jag vet att jag är övervakad och då duger det inte att besöka sidor där droger och andra känsliga ämnen diskuteras.

Gå inte in på dumpforumet då. Det är väl ganska enkelt.

Överflödiga Diskussioner har tjänat på dumpforumet, tycker det ska vara kvar och istället kan man utöka med en flörthörna. :hihi

Gå inte in på dumpforumet då. Det är väl ganska enkelt.
Jo det förstås, men nu var det ju inte riktigt så jag menade.
Jag menade att det kanske inte är så bra när de som bestämmer om surfandet är acceptabelt eller ej, upptäcker att det pratas droger och annat ovidkommande på en motorcykelsida.
En sida som annars kanske hade varit okej att besöka.

Men ska det vara på det viset så får jag väl sluta besöka SH från jobbdatorn i fortsättningen.

Last edited:
För min del får dumpforumet gärna vara kvar.

Det kan väl deklareras tydligt att dumpforumet är det forum där
åsikter som sporthoj.com INTE står för finns.

Jag förstår inte varför man inte kan ha högre i tak. Jag har tex aldrig träffat
någon som har lika negativ inställning till droger som jag, men jag förstår
inte problemet med att droger diskuteras. Jag tror att det är bra att göra det.

Hade alternativet att stänga det men införliva samma typ av trådar i OT funnits hade jag röstat på det, men det gjorde det inte så nu fick jag rösta på det näst bästa.

Det är väldigt konstigt det här dumpforumet, syftet är otydligt. Personligen skulle jag vilja att honkiies idé fick genomslag, att det skapades ett underforum för alla fjortistrådar.

Låt det vara kvar, men med något hårdare regler.

Drogtrådarna har inte tillfört något, men dom trådar där religion/politik diskuteras häftigt dom passar bra här, men inte i vanliga OT.

Jag besöker ytters sällan dumpforumet, då jag sällan känner för den typen av slänga käft.

Som sagt det är väl bara sätta en disclaimer på forumet.

Jag tycker självklart det vore fel att starta trådar om hur man gör när man tar heroin iv eller om det länkas till sidor som säljer droger och sånt men jag förstår inte varför i helvete man inte skulle kunna få diskutera drogpolitik? Jag förstår inte ens varför de trådarna måste ligga i ot^2 och jag är övertygad om att ingen arbetsgivare bryr sig om att det diskuteras i ot^2.

Däremot tycker jag det borde vara strängare regler vad det gäller rasism. Det är skillnad på invandringspolitik och ren rasism och det är en del på forumet som inte verkar förstå det. Om en arbetsgivare reagerar över någonting så tror jag det skulle vara ett forum där det pratas om blattar, svartingar och judekonspirationer. (ifall du nu inte jobbar åt polisen i malmö)

Sen kan ni kasta in alla fjortistrådar hit också.

Mäh stäng skiten, finns andra forum man kan va på om man vill snacka skit. Här ska det snackas hoj och inget annat och allra helst enbart sporthojjar även om jag förstår att det inte är möjligt....

Mäh stäng skiten, finns andra forum man kan va på om man vill snacka skit. Här ska det snackas hoj och inget annat och allra helst enbart sporthojjar även om jag förstår att det inte är möjligt....
Vi pratar om offtopic om du inte förstått det.

Som sagt det är väl bara sätta en disclaimer på forumet.

Jag tycker självklart det vore fel att starta trådar om hur man gör när man tar heroin iv eller om det länkas till sidor som säljer droger och sånt men jag förstår inte varför i helvete man inte skulle kunna få diskutera drogpolitik? Jag förstår inte ens varför de trådarna måste ligga i ot^2 och jag är övertygad om att ingen arbetsgivare bryr sig om att det diskuteras i ot^2.

Däremot tycker jag det borde vara strängare regler vad det gäller rasism. Det är skillnad på invandringspolitik och ren rasism och det är en del på forumet som inte verkar förstå det. Om en arbetsgivare reagerar över någonting så tror jag det skulle vara ett forum där det pratas om blattar, svartingar och judekonspirationer. (ifall du nu inte jobbar åt polisen i malmö)

Sen kan ni kasta in alla fjortistrådar hit också.
Om det kommer fram en klar och tydlig regelbok för vad rasism är så vore det enklare att hantera. Sedan finns det nötter som skriker rasist utan att ens veta vad det betyder eller när det är okallat.

Folk måste dock lära sig rapportera in inlägg oxå. Jag personligen vill inte ens läsa OT2... så jag missat lätt allt som försigår här. OT2 finns för att andra vill ha det, eller att det kanske finns ett behov att sortera vissa trådar hit som inga andra vill läsa ett ett visst antal medlemmar som vill gå i luven på varandra och övertyga den andra om sin tro på livet.

För min del får dumpforumet gärna vara kvar.

Det kan väl deklareras tydligt att dumpforumet är det forum där
åsikter som sporthoj.com INTE står för finns.

Jag förstår inte varför man inte kan ha högre i tak. Jag har tex aldrig träffat
någon som har lika negativ inställning till droger som jag, men jag förstår
inte problemet med att droger diskuteras. Jag tror att det är bra att göra det.
Att ha det högre i tak på ett ställe på forumet innebär tyvärr att det drar med sig över "skiten" till endel andra forum och trådar.

Sedan det är rättså högt till tak redan. SH ska vara trevlig. SH ska inte vara ett läger för udda åsikter och plats att sälja droger eller få anhängare till sitt parti SD om så sossarna eller moderater.

Det finns ack för många åsiktspoliser på SH. Endel kan inte ta att andra har en helt annat åsikt och faktiskt får säga den utan att behöva förvänta sig att bli kallade diverse otrevligheter.

Sedan finns det dom som ältar om och om igen om andras åsikter, men kan aldrig själv lägga en åsikt i rädslan att själv åka på samma "attacker".

Last edited:
Tycker att dumpforumet ska vara kvar om inte annat för att vanliga OT verkar bli bättre för känsliga läsare.

Cannabistråden var också intressant till en början i alla fall där de som skrev verkade seriösa med sina åsikter oavsett ståndpunkt.

Straffa de som inte kan låta bli att med personliga påhopp och allt för mycket spam men tillåt seriösa diskussioner oavsett ämne.

Resultatet jämnar ut sig. OT2 är ju ett behov på samma sätt som det inte är det. Ett gott ont så att säga.

Det behövs dock fler moderatorer som sållar bland trådar och inlägg i både vanliga OT och OT2.

Resultatet jämnar ut sig. OT2 är ju ett behov på samma sätt som det inte är det. Ett gott ont så att säga.

Det behövs dock fler moderatorer som sållar bland trådar och inlägg i både vanliga OT och OT2.

Är säker på att du kan hitta bra personer till det, även sådana som kan avstå från att lämna ut droglänkar...(ang moderatorn som länkade till tveksamma preparat..) :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!