R1 racer
Stick i ögat!
Lite oprofessionellt av poliserna att uttrycka sig så och att det läckte ut men jag håller med dom det är omänskliga varelser , det är lågt att säga apor för det är högre intelligenta varelser än de på rosengård.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänker du nu?
Hade det varit ok hade ju inte polisen varit där.
Dessutom har polisen rätt att utöva våld.
Däremot är det inte polisens uppgift att utdöma straff, det är domstolens.
Fast Judge Dredd är ju rätt HäEfTig i en genomsnittlig nackskåttares värld...
Ännu en gång gör man en höna av en fjäder.
Handlar om att ventilera frustrationen. är väll bättre att göra det verbalt bland de han litar på, än att släppa loss med batong/OC/pistol?
tror du någon som för några år sedan riskerade Abu Ghraib tycker att 45min samtal med socialkärringen Solveig med stora örhängen och batik-klänning verkar avskräckande?
Ja, jag anser att det är okej för polisen att kalla dom för apejävel.
Åker man till ett land och beter sig så som många gjorde så tycker jag att man har förbrukar sin rätt att vistas i Sverige.
Ja, jag anser att det är okej för polisen att kalla dom för apejävel.
Åker man till ett land och beter sig så som många gjorde så tycker jag att man har förbrukar sin rätt att vistas i Sverige.
.
Grejen är att de flesta ungdomarna är födda i Sverige. Att de knappt pratar svenska är för att föräldrarna inte gör det och för att det är lättare att prata sitt "modersmål", kompisar emellan.
Jäklar vad rädd du måste vara. Jag har en av mina löprundor genom rosengård, och hittills har jag överlevt. Du kanske borde åka till rosengård själv?Ni som tycker att poliserna har gjort fel borde ta en tripp till Rosengården och hälsa på tycker jag.....skriv här om ni överlever
Lite oprofessionellt av poliserna att uttrycka sig så och att det läckte ut men jag håller med dom det är omänskliga varelser , det är lågt att säga apor för det är högre intelligenta varelser än de på rosengård.
Det e ju det många gör och lever gott på socbidraget.Då borde det ju inte vara några problem att åka hem till sina föräldrars hemland.
Grejen är att de flesta ungdomarna är födda i Sverige. Att de knappt pratar svenska är för att föräldrarna inte gör det och för att det är lättare att prata sitt "modersmål", kompisar emellan.
Om ni var poliser,skulle ni tåla hur mycket som helst?
// F
Intressant oxå att ingen kommenterar att poliserna vill göra killen steril...eller att de ska ge honom stryk tills han inte kan stå på benen...
Jag skrev ju ett tidigt inlägg om att Jag inte tycker "apjävel" var det man borde hänga upp sig utan snarare misshandelsbjäbbet.
Skitsnack! Poliser är också människor och utbildning hjälper föga när man pressas till det yttersta. Tack och lov måste jag säga. Skulle polisen bara gå "By the book" vore samhället illa ute (nåja, mer illa ute än det redan är).Nej, men därför är jag heller inte polis! Det ingår i deras utbildning och i deras tjänst att kunna agera professionellt oavsett.
Skitsnack! Poliser är också människor och utbildning hjälper föga när man pressas till det yttersta. Tack och lov måste jag säga. Skulle polisen bara gå "By the book" vore samhället illa ute (nåja, mer illa ute än det redan är).
Skulle polisen bara gå "By the book" vore samhället illa ute (nåja, mer illa ute än det redan är).
Man kan tycka att polisen borde vara så luttrade att de inte lägger personliga värderingar i sitt arbete men jag tror att det, oavsett yrkesgrupp, snäpper till ibland & man får nog. Att se en massa idioter sätta eld på en stadsdel skulle nog få vem som helst att uttrycka sina känslor men polisen förväntas vara felfria. Personligen anser jag det här går i vanlig svensk PK-anda som journalisterna nu ska gotta sig i flera månader framöver.
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |