Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är inte ok ingetdera, men som det var där nere så förstår jag att de ledsnar. Mest troligt så var det nog för dem redan kända ansikten.
Är väl lite gråzon imo. Inte säkert att det är menat som det låter.
En tillsägelse, prick eller whatever. tycker inte att det är tillräckligt för rättegång, skadestånd, sparken eller liknande.
vad tycker du själv?
Jag tycker det är värre att snuten säger att någon ska ha stryk än att kalla denne för något. Det ger en trist inblick i rättsväsenet. Snuten tar fast bråkstakar och kan då vara hårdhänta om denne gör motstånd. De ska däremot inte leverera stryk.
Kan hålla med lite där faktiskt, en polis skall kunna behärska sig.Jag tycker inte att en person passar som polis om han/hon ens under press kan uttala sig med ord som "Den lille jävla apadjävulen" och "Ska jag göra han steril när jag får tag på honom?" samt "Han ska ha sig duktigt med stryk så han inte kan stå efteråt"
Jag tvivlar inte en sekund på att samma polis gärna använder övervåld vid gripanden mm.
Skandal, polisen ska vara bättre än de dom ska gripa.
säger privat till sina kompisar i en bil
"Apdjävel" är nog inget okvädningsord som biter på dig.
Är man inte snut själv fattar man inte hur nånting funkar i verkligheten så då kan man lika gärna vara glad att man inte själv blev kallad för det och ge fan i andra. Sköt dig själv o skit i andra
![]()
Är det ett ok beteende från bråkstakarna då? Skulle vara bra ifall polisen fick matcha samma våldstrappa som bråkstakarna.
För jag tror dom har kallat polisen för värre saker..
Nu satt de inte, på fritiden, i civila kläder, i hans Volvo 240 i kön till McD utan de satt i en tjänstebil, bland kollegor, i uniform under tjänsteutövning...
...så jo, det är en viss skillnad.
Alla yrkesgrupper har inte som uppgift att upprätthålla lagen utan att diskriminera. Det har polisen.så från stunden polisen börjar sitt arbetspass måste de vara 100% politiskt korrekta tills de kommer hem? fan vad tråkigt de måste ha de hela dagarna att inte yppa en enda personlig åsikt på 8 timmar.
tror nog att de flesta yrkesgrupper har nog rätt utsvängda diskutioner som inte skulle gå helt obemärkt om de fanns en kamera i närheten.
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |