influensa

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Nu har man blivit drabbad av den värsta farsoten sedan digerdöden
allt gör bara ont och är allmänt päck..

Iofs har man än så länge sluppit gårdagens köldskakningar och kallsvettningar
natten tillbringades med toalettstolen samt i ngt yrsel liknande tillstånd.
Hur länge håller det här i sig :va
brukar ytterst sällan vara sjuk men igår trodde jag nästan min sista stund var kommen .
Samtidigt ska jag passa på o tycka riktigt synd om mig sj, på fredag är det bara ett år kvar till 30,,:huvet jupp ni hör ju själva :gråta

Toastolen? Låter mer som vinterkräksjukan. Den hade jag förra veckan. Trevlig farsot det där.:arsele

ediiit: krya på dig, fan..

Om du ligger och spyr är det äckligt som fan... Gör du inte det kan jag komma och stoppa om dig! :tummenupp :krama

:skrämd Ring Fonus, en man drabbad av influensa är i princip döende

:pannkyss såja du överlever men det tar några dagar, hoppas du har någon :tuttar som tar väl hand om dig.

Ang att fylla 30 NÄSTA År så är det inte ett dugg synd om dig...jag fyller 30 i år den 13 mars....fatta läs det igen 30 år fredagen den 13 mars :död

:pannkyss såja du överlever men det tar några dagar, hoppas du har någon :tuttar som tar väl hand om dig.

Ang att fylla 30 NÄSTA År så är det inte ett dugg synd om dig...jag fyller 30 i år den 13 mars....fatta läs det igen 30 år fredagen den 13 mars :död

Då har jag det lite bättre, jag blir 30 den 14:e mars

käns det inte lite jobbigt att det verkar bli 2 fredag den 13 på 2 månader i rad isf :huvet :brinnerup :jisses :kryckor

Håller med föregående talare, det där är mer än influensa. Låter som Ebola snarare.

Jag hade real deal influensa förra veckan, 39gr feber hade jag och jag tyckte att vit fosfor hade varit trevligare att få i fejset faktiskt.

För min del så slog det till förra tisdagen. Febern släppte natten mellan torsdag och fredag.

Urk, häng röven i rödvin och vatten, så släpper det fortare. :tummenupp

Håller med föregående talare, det där är mer än influensa. Låter som Ebola snarare.

Jag hade real deal influensa förra veckan, 39gr feber hade jag och jag tyckte att vit fosfor hade varit trevligare att få i fejset faktiskt.

För min del så slog det till förra tisdagen. Febern släppte natten mellan torsdag och fredag.

Det låter som jag. Samma kväll men mitt höll i sig till fredagmiddag. 39graders feber, stel i rygg och nacke samt sprängande huvvevärk. Ont i halsen sen dag 1 men det skitet håller i sig fortfarande. :3freak
Har ont nått så in i...det tär på krafterna och gör ont bara av att svälja ner lite vatten! :mad:

Om du ligger och spyr är det äckligt som fan... Gör du inte det kan jag komma och stoppa om dig! :tummenupp :krama

ja skynda:Bugar

och till er övriga så verkar det kört då , i princip bara o invänta domedagen

det är väl lite mer synd om dig , men bara lite

Last edited:
andra o tredje dagen värst sen planar de ut i ett par dagar till :gnissla

:immun

Aldrig haft influensa, aldrig spytt nykter (förutom en gång, hjärnskakning galore, när jag var 10 bast). :)

:FU

jag var nödvändigt tvungen att dra på mig ifluensan i torsdas bara för att jag skulle åka 70 mil enkel väg ner till uppsala och hämta en hoj.. svårt att avstyra då jag även lovat en kille från örebro som köpt brorsans skoter att jag skulle ta med mig den ner till uppsala eftersom jag ändå skulle dit

förutom att jag försökte hosta lungorna ur mig och slogs mot feberfrossa så saknade buss jäveln sterio/radio och när man stängdeav den så gick den inte få i gång på 25min.

å ni ska fan inte tro att de gick att sova när man inte körde för skoter fan lukta så mycke soppa att man fick migrän..

så de va som en lyckad å fin resa, tur man är hemma nu å slipper göra om helvettet

men man blev iaf en lycklig ägare till ännu en r1! finns inget ont som inte har nått gott med sig

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg